Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2012

Γεια σας!!! 
Από το καλοκαίρι είχα να κάνω κάποιο διαγωνισμό
οπότε σκέφτηκα τον εξής...

Τα
κάνουν ΔΩΡΟ σε έναν τυχερό 
μετά από κλήρωση, 
ένα χειροποίητο κόσμημα
επιλέγοντας από τα εξής....

Για να συμμετέχετε στην κλήρωση αρκεί..

1) Να κάνετε ''Like'' στη σελίδα μου στο facebook.. 

2) Να αφήσετε το σχόλιό σας,αφού πατήσετε σε αυτή τη φωτο

Ο Διαγωνισμός ισχύει έως 31/3.

Καλή Επιτυχία σε όλους!! 
Ευχαριστώ όλους πάρα πάρα πάρα πολύ για τη συμμετοχή!!!


13 σχόλια:

mirsini's creations είπε...

Γειά σου Ιωάννα μου!!! Άαα...τί ωραία δωράκια είναι αυτά!!!! Ευχαριστούμε που μας δίνεις την ευκαιρία να κερδίσουμε μία απο τις όμορφες δημιουργίες σου!!!!Συγχαρητήρια για την έκθεση!!!! Είδα τις φώτος και μου αρέσουν πολύ τα πράγματά σου και όπως τα έχεις στήσει !!!! Είσαστε πολύ γλυκούλες και τσαχπινούλες έτσι όλες μαζί!!!! Καλή επιτυχία και στις τρείς σας!!!!! Θα πάρω κι εγώ μέριος σε μία έκθεση την Κυριακή και ετοιμάζομαι κι εγώ!!! Δυστυχώς δέν έχω φάτσεμπουκ να κάνω λάικ αλλά μου αρέσει πολύ το μπλόγκ σου!!!
Καλή συνέχειααα!!! Να είσαι και να περνάς καλά!!! Φιλιά :ο)

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Μυρσίνη!!!! να είσαι καλά!!!!! Καλή Επιτυχία και σε σένα για την Έκθεσή σου!!!!! φιλιά!!!! :))))

Μαρία είπε...

να σαι καλα γλυκια μου..ολα να πανε καλα..καλη επιτυχια..θα κανω like..μεσω του γιου μου..περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος στο Μπαζαρ που κανουμε..σε φιλω..

Ioanna Evans είπε...

έγινε Μαρία!! ευχαριστώ πολύ!!!!

ο παρατηρητης είπε...

http://stekiapantouu.blogspot.com/2012/03/blog-post_09.html θα παρω μερος θα σε δωσω και προσφορα για υλικα για τα κοσμηματα και για ετοιμα σχεδια για δες

Lefkothea είπε...

μα τι ομορφα δωρακια ειναι αυτα????Μπορουμε και να διαλεξουμε???γινεται να τα κερδισουμε ολα????χιχιχιχι...τελεια...λοιπον...παιρνω το κρεμαστο για τον λαιμο9αφου εζω αλλεργια στα αυτια)και φευγωωωωωωω....καλη επιτυχιαααααα

*Magda* είπε...

Είναι πολυ΄όμορφα όλα δύσκολη θα είναι η επιλογή για την τυχερή χιχιχι!!!

Μολις σε κοινοποίησα και σε έβαλα και στο σπιτάκι μου!!!

Φιλάκια!!!!

Ioanna Evans είπε...

σας ευχαριστώ πολύ όλες κορίτσια!!!! :)))

Το Blog του Carousel είπε...

Καλησπέρα. Στο Blog του Carousel προσπαθούμε να αναδείξουμε τις υπέροχες λεπτομέρειες παιχνιδιών που απευθύνονται σε μικρά ή και μεγάλα παιδιά. Θα χαρούμε να γίνετε η παρέα μας!
www.carousel-gr.blogspot.com
:)

FashionCandies είπε...

πολυ ιδιαίτερα κοσμήματα!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! να είσαι καλά!!!! :))))))

Ανώνυμος είπε...

pote 8a anakoinwseis ton tyxero nikhth?

Ioanna Evans είπε...

έχει ανακοινωθεί η νικήτρια, δες την αρχή αυτής της ανάρτησης!
http://evi-jewelry.blogspot.com/2012/03/blog-post_23.html