Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΧΑΝΤΡΕΣ


Γεια σας! 
Θέλω να σας δείξω ένα ακόμα Vintage κολιέ με μεταλλική πεταλούδα αυτή τη φορά, με μπρούτζινο δίσκο χαραγμένο ''FLY AWAY'',  με χάντρες Mother of Pearl Shell σε χρώματα καφέ, κόκκινο, τυρκουάζ, μωβ και μπρούτζινη Antique αλυσίδα!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello!

Today's post is about another Vintage Necklace with a metal Butterfly this time,a Brass Disc hand stamped ''fly away'', some brown, red, turquoise, purple Mother of Pearl Shell beads and Antique Bronze chain!!

I hope you like it!!!
Thank you so much for visiting my blog!!

Please visit my etsy shop, evi's metalwork jewelry
and it's Metal Mix Section with the following 

21 σχόλια:

Βαλάντη Λακούτση είπε...

Πανέμορφα και ιδιαίτερα όλα τους!!!

feysjewel είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

Αναστασία είπε...

Υπέροχο!

λΕλένη είπε...

Πολύ όμορφοοοο!!!!

Oly είπε...

ΣΟΥΠΕΡ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!

Valavani είπε...

Παρα πολύ όμορφο και ωραίος συνδιασμός στις πέτρες!!!Αν μπορείς πες μου που βρησκουμε αυτά τα γράμματα γιατι με τρελενουν!!!

Ioanna Evans είπε...

Κορίτσια χίλια χίλια ευχαριστώ σε όλες σας!!!!! Είμαι πάντα με το τεράστιο χαμόγελο όταν μου λέτε καλά λόγια!!!! Τα συγκεκριμένα κολιέ και μένα μου αρέσουν πάρα πολύ!!! Είναι πολύ εντυπωσιακά φορεμένα!!!
Valavani μου, ποια γράμματα λες?? Αυτά που χτυπάω με το σφυρί είναι στάμπες!δες εδώ για παράδειγμα στο κάτω μέρος..
http://pacoartcenter.gr/store/home.php?cat=695

Δέσποινα είπε...

Πάρα πολύ όμορφο,πραγματικά!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου!!!!! να είσαι καλά!!!!!!! :)))))

Ρένα είπε...

Εξαιρετικό !!!!Υπέροχο!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα μου!!!!!! να είσαι καλά!!!!!! :))))

Valavani είπε...

Ιωάννα σ ευχαριστώ πολυ για τη διευθηνση φιλάκια!!!!

Ioanna Evans είπε...

τίποτα!! εγώ τις είχα αγοράσει από το etsy, και μετά από λίγο τις έφερε το paco art center τις σφραγιδούλες!!! :)))

fotolabida1 είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ!!!!Η ΠΕΤΕΛΟΥΔΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

Ioanna Evans είπε...

fotolabida σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! να είσαι καλά!!!! :))))

giota είπε...

ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΤΗ ΕΤΑΛΟΥΔΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡ ΑΠΟΛΥ,ΕΧΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΙς ΠΕΤΑΛΟΥΛΕΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

Ioanna Evans είπε...

Γιώτα, καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!!!! να είσαι καλά!!! ευχαριστώ πολύ!!! :)))

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καλώς σε βρήκα. Τι καταπληκτικά πράγματα είναι αυτά που φτιάχνεις. Δε ξέρω ποιο να ξεχωρίσω ,Πανέμορφα όλα.

Ioanna Evans είπε...

Κατερίνα μου, καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! να είσαι καλά!!!!! Καλό Μήνα!!! :)))

mirsini's creations είπε...

Πολύ ωραίο κολλιέ!!!! Γειά στα χέρια σου Ιωάννα για όλα!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

:)) ευχαριστώ πολύ Μυρσίνη μου!!!!! :)))