Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΠΗΛΟ

Καλημέρα σας!

Οι πρώτες βροχερές μέρες του χειμώνα είναι εδώ!
Και είναι τέλειες!!!

Αυτό που ήθελα να σας δείξω είναι μια κόκκινη πήλινη καρδιά, που έφτιαξα πριν καιρό!

Ο πηλός μπορεί να κάνει θαύματα , είναι η τέλεια λύση για να φτιάξετε κάτι με όγκο, με υφές, με ό,τι σχήμα θέλετε και φυσικά μπορεί να ζωγραφιστεί όπως ακριβώς έχει σκεφτεί!!! 
Μιλάω για τον απλό πηλό, που στεγνώνει με τον αέρα!!!!


Η διαδικασία είναι η εξής:
  • Πήρα ένα κομμάτι πηλό, το έπλασα λίγο στα χέρια μου να μαλακώσει και τον άνοιξα σε μια επιφάνεια με ίδιο πάχος παντού!! Αυτό μπορεί να γίνει με ένα μαρκαδόρο και με κάτι κυλινδρικό!
  • Είχα έτοιμη μια χάρτινη καρδιά! Έβαλα το χαρτί απαλά πάνω στην επιφάνεια του πηλού, και με ένα μαχαίρι σιγά σιγά έκοψα τον πηλό στο ίδιο σχήμα καρδιάς!
  • Σήκωσα την πήλινη καρδιά στα χέρια μου και με απαλές κινήσεις μαλάκωσα τις άκρες της γύρω γύρω!
  • Έκανα μια τρύπα με μια οδοντογλυφίδα στο σημείο που ήθελα και έβαλα την πήλινη καρδιά μου να στεγνώσει με τον αέρα!
  • Την επόμενη μέρα, χρωμάτισα την καρδιά μου με ακρυλικό κόκκινο χρώμα, έκανα κάποιες κουκκίδες με πράσινο κ την άφησα πάλι να στεγνώσει!
  • Μετά από κάποια ώρα άπλωσα στην μπροστά επιφάνεια της καρδιάς λίγο υγρό γυαλί για να γυαλίσει !
  • Έβαλα νήμα και έτοιμο το μενταγιόν μου!




Καλή σας μέρα!!!!!!

24 σχόλια:

fotolabida1 είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ!!!ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!

Ioanna Evans είπε...

fotolabida1 ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))

Pyroessa Handmade είπε...

καλημέρα!
ωραία ιδέα να σε ρωτήσω Ιωάννα: φαντάζομαι είναι ο πηλός που αγόρασα εχθές στην κόρη μου για το σχολείο (έτοιμος) και προφανώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν κουπ μπισκότων και ότι σχέδιο θέλει να δώσει ο καθένας.

Σοφία

Ioanna Evans είπε...

Σοφία μου, είναι λευκός ή καφέ πηλός, λέει στη συσκευασία ότι στεγνώνει με τον αέρα...

υπάρχει και ο άλλος, ο πολυμερικός πηλός, που είναι έτοιμος χρωματιστός και ψήνεται στο φούρνο... με αυτόν έχω κάνει τα υπόλοιπα από εδώ...

http://www.etsy.com/shop/EVIsHandmadeJewelry?section_id=7889451

φιλιά!

Pyroessa Handmade είπε...

Ναι αυτός που ψήνεται τον ξέρω, δεν με ενδιαφέρει γιατί εχω μικρά παιδιά και δεν έχω χώρο στο σπίτι για το ψήνω. Αλλά αυτός που αγόρασα εχθές υπήρχε σε λευκό και κάφε. Θα το δοκιμάσω ευχαριστώ!

mirsini's creations είπε...

Πολυ ομορφη η καρδια σου Ιωαννα!!! Καλο απογευμα!! :ο))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Μυρσίνη μου!!!! Καλό Απόγευμα και σε σένα!!!!!!! :)))

Evita είπε...

Πολύ γλυκιά η καρδούλα σου! Μπράβο. Τοσο απλή σκέψη που την έκανες μια όμορφη πραγματικότητα!

Makrina Zografou είπε...

polu oraia i idea na valeis ugro guali pano apo ton pilo...bravo!!!!!!!!!!!!!!
exo kanei diakosmitika me pilo pou stegnonei me ton aera kai gia ta dika mou mpalkonia alla kai filon alla pote den skeftika na valo guali apo pano...kai pali bravo...

melina είπε...

Πανέμορφη η καρδούλα σου!!
Αχ αυτό το υγρό γυαλί!Πρέπει να το δοκιμάσω και εγώ!
Σε φιλώ!

Ioanna Evans είπε...

κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!
το υγρό γυαλί το σκέφτηκα απλά γιατί ήθελα να γυαλίσει κάπως παραπάνω από το λούστρο.... αλλά βγήκε καλό!!
δοκιμάστε το!!!
:)))))

maya:) είπε...

τι καλή!!!μου θυμίζει πασχαλίτσα!!!!τρελαίνομαι για πουά!!!

Angelique είπε...

Πολύ εντυπωσιακή η καρδιά.Μπράβο Εύη.

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))

el.mar είπε...

Είναι υπέεροχη καρδούλα Ιωάννα!!!!!
Δεν ήξερα οτι αυτό είναι νήμα..νόμιζα είναι σπάγκος!χιχι!
Φιλιάααα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ el.mar !!!
είναι βαμβακερό νήμα, πάχους 1mm, σε χρώμα λαδί... είναι το ίδιο που έχω πλέξει με το βελονάκι διάφορα...
π.χ. αυτά...
http://evi-jewelry.blogspot.com/2011/05/blog-post_10.html

Μάνια είπε...

Γλυκιά και φλογερή η καρδούλα στο κόκκινο της φωτιάς! Τέλεια είναι!!

Ioanna Evans είπε...

Μάνια μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!! :)))))

Marie είπε...

Το λάτρεψα με το που το είδα!!! Μπράβο Ioanna έγινε πολύ ωραίο! Σε φιλώ, καλή σου μέρα!!!

Ioanna Evans είπε...

Marie χίλια ευχαριστώ!!!!!!! καλή μέρα σε όλους!!!

Χρυσούλα είπε...

τοσο ομορφη....!!!!τελικα οσο απλο και αν ειναι το υλικο οταν πεσει στα καταλληλα χερια.....!!!!!!δινει μικρα εργα τεχνης!!!! φιλακια!!!

Ioanna Evans είπε...

Χρυσούλα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))

Zeta Mp είπε...

Καλώς σε βρήκα EV.I !!! Έχεις κάνει πολύ όμορφα πράγματα απ'ότι βλέπω εδώ!! Η φραουλίτσα είναι αξιολάτρευτη!!! Μπράβο σου!!! Και εγώ πειραματίζομαι τις τελευταίες με μέρες να φτιάξω κρεμαστά από fimo! Σε ακολουθώ κ θα τα λέμε!! Φιλάκια κ καλή εβδομάδα!!!

Ioanna Evans είπε...

Ζέτα μου, καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!! σε ευχαριστώ πολύ!!!! καλή επιτυχία με τον fimo!!!!! φιλιά!!! :))))