Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΠΡΟΥΤΖΙΝΑ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ

Γεια χαρά σε όλους!!!

Έφτιαξα καφεδάκι κ σκέφτηκα ότι σας είχα υποσχεθεί τα νέα μενταγιόν με τον μπρούτζο! 
Πρόκειται για δυο μενταγιόν , της κατηγορίας Metalwork οπότε και βρίσκονται στο δεύτερο κατάστημα! 
Και πρόκειται για την πρώτη επαφή με την κόλληση σε παχύ μπρούτζο και όχι το φύλλο λεπτού πάχους που είχα φτιάξει τα μενταγιόν με το υγρό γυαλί, όπως αυτή η καρδιά..

Σίγουρα χρειάζεται μυική δύναμη και υπομονή για να κόψει κανείς τέτοια πάχη με τη σέγα !!! Επιπλέον υπομονή για να κολλήσει το τοίχωμα της χάντρας στη βάση και γενικά υπομονή και καλή διάθεση για να γίνουν κομμάτια μετάλλου ένα μενταγιόν...

Δε θα σας πω τη διαδικασία που τα έφτιαξα, γιατί δε ξέρω καν αν είναι η σωστή... Ακόμα αλλάζω στοιχεία και υλικά.. 
Τα μενταγιόν είναι αποτέλεσμα άπειρων βίντεο στο youtube, άρθρων σε περιοδικά και ξένα site με οδηγίες και tips και συμβουλών φίλων που ξέρουν πολύ καλά το αντικείμενο!!

Το πρώτο μενταγιόν είναι τετράγωνο με μια άσπρη γυάλινη χάντρα στο κέντρο!!! 


Και το δεύτερο είναι σε σχήμα δάκρυ με μια μοβ χάντρα Φίλντισι στο κέντρο!!!

Για πρώτη προσπάθεια εγώ ήμουν ενθουσιασμένη.. βέβαια ατέλειες κ λάθη φαίνονται... Τώρα που έγινε η αρχή θα βλέπετε κ εσείς κ εγώ την εξέλιξη.... 


Αύριο Σάββατο το πρόγραμμα έχει συναυλία !!!!!!!!!!!!!! 

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!!!!!!!!!

22 σχόλια:

Akamatra είπε...

Ειναι μια αρχή και κάθε αρχή ειναι δύσκολη, αλλα φαίνονται υπέροχα! Όσο για τις ατελειες που λες, ειναι η "πατίνα" του χειροποίητου...

Καλή συνέχεια

el.mar είπε...

Είναι ιδιαίτερα κ τα δυο!!!
Το δεύτερο μ'αρέσει λίγο πιο πολύ λόγω φίλντισι!!!
Καλή συνέχεια κ καλό Σαβ/κο!!!
Φιλιά!!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

Akamatra μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! χιχι! κ εγώ είμαι υπέρ της ατέλειας.. εγώ άλλο σπουδάζω.. όχι αργυροχρυσοχοία... :) thanks for the support!

Ioanna Evans είπε...

el.mar χίλια ευχαριστώ!!!! φιλιά!!!!!!! :)))))))

maya:) είπε...

wooow!!!! πολύ εντυπωσιακά και ξεχωριστά και τα δύο!!!πολλά πολλά μπράβο!!!

Pyroessa Handmade είπε...

Σε παρακολουθώ και από το fb τα κοσμήματά σου είναι ξεχωριστά συγχαρητήρια!

Ioanna Evans είπε...

maya μου ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!! :))))

Ioanna Evans είπε...

Pyroessa Handmade καλώς ήρθες στην παρέα!!!!!!! ευχαριστώ πολύ!!!!!!! χαίρομαι που σου αρέσουν!!!!!!! :)))))

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Καλή αρχή με τις κολλήσεις... και καλή υπομονή!! Η σέγα θέλει υπομονή και χρόνο, αλλα το αποτέλεσμα που έχεις με τα πιο παχιά μέταλλα είναι μοναδικό!! Αν έχεις κάποια απορία και μπορώ να βοηθήσω θα χαρώ πολύ!! Βλέπεις στα μαθήματα που παρακολούθησα την περυσινή χρονιά κάναμε κολλήσεις μετάλλων και δούλεψα ώρες με τη σέγα, τα βουρτσάκια, το φλόγιστρο και τα λοιπά εργαλεία!! Περιμένουμε τα επόμενα ;)

Ioanna Evans είπε...

αλήθεια????? ωω! τέλεια!!!!!!! σίγουρα θα σε ρωτήσωωωωωω!!! ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!!!!!!! :))))

Valavani είπε...

Και τα δύο είναι πολύ όμορφα και ιδιαίτερα!!!!Το χειροποίητο έχει πάντα κάποιες ατέλειες,αυτή είναι και η ομορφιά του και η αξία του!!!!Και επειδή τα πας πολύ καλά με την κόληση σου αφιερώνω αυτο που μου είχε γράψει η δασκάλα μου στο κόσμημα:Την κόλληση την έμαθες και για βραβείο τρέχεις μ'αν λίγο ακόμα κουραστείς την...διατριβή την έχεις!!!!

Λενα είπε...

αυτο στο σχημα δακρυ ειναι υπεροχο..πολυ πρωτοτυπο.. ατελειες που λες εγω δεν βλεπω .. ειναι χειροποιητο κοσμημα που εγινε με αγαπη κ αυτο εχει σημασια

apinkdreamer είπε...

απιστευτη δουλεια! μπραβο!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ooooo Valavani μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!! ε, δεν την 'έχω' την κόλληση ακόμα, αλλά που θα μου πάει... χιχιχι! :)))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Λένα μου!!!!!!!!!!! ευχαριστώ για τις καλές κουβέντες!!!! :))))))

Ioanna Evans είπε...

apinkdreamer ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))

las lágrimas de la sirena είπε...

love them,,,,,,,

Ioanna Evans είπε...

las lágrimas de la sirena thank you :))))

Μάνια είπε...

Σέγα δεν εχω δουλέψει. Νομίζω ότι είναι δύσκολη αλλά εσύ τα πήγες πάρα πολύ καλά. Και τα δύο μου αρέσουν πολύ!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Μάνια μου!!!! εξάσκηση θέλει και η σέγα, όπως όλα τα εργαλεία και οι τεχνικές..!! :))))

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

Ioanna Evans είπε...

fotolabida1 ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!! :))))))))))))