Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΛΛΙΝΟΙ ΚΥΚΛΟΙ

Γεια σας!!!

Αυτές τις μέρες έχω μπει σε χειμωνιάτικη διάθεση... 
Έχω το βελονάκι μου αν χείρας, και μετά τις 8 / 9 το βράδυ αρχίζω το πλέξιμο !!

  Έπλεξα λοιπόν, χειμωνιάτικους κύκλους από μαλλί, σε διάφορα χρώματα!! Μοβ, Ροζ, Καφέ, Γκρι και Μπλε!!! 
Μερικούς από αυτούς τους έκανα σκουλαρίκια ( θα τα δείτε κάποια στιγμή το κατάστημά μου) και κάποιος άλλους τους έκανα κολιέ!!!

  • Αφού πλέξω τον κάθε κύκλο, μένουν στο πίσω μέρος του δυο νήματα. Αυτά τα κρύβω, βάζοντας τα σε μια βελόνα κεντήματος, και πλέκοντας τα μέσα στο πίσω μέρος του κύκλου!!
  • Στη συνέχεια με κρίκους Antique Bronze ένωσα τους κύκλους στα σημεία που ήθελα και τέλος πέρασα την αλυσίδα και το κούμπωμα!!!!

Μπορείτε να πλέξετε επίσης λουλούδια ή απλά αλυσίδα και να φτιάξετε βραχιόλια, σκουλαρίκια!!

Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη !!!!
Χαιρετώ!

17 σχόλια:

Έφη είπε...

Μου αρέσουν αν και δεν έχω ακόμα μπει σε χειμερινή διάθεση!!!!
:-))))

το χειρότεχνο είπε...

τελεια!!!!ωραια χρωματα κ ωραιοι συνδυασμοι

Andria είπε...

όμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Έφη μου!!!!

Ioanna Evans είπε...

χειρότεχνο ευχαριστώ!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Andia!! χαίρομαι που σας αρέσουν !!!!!!

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Ioanna Evans είπε...

fotolabida1 ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!! :))))

el.mar είπε...

Ιωάννα μου είναι πολυ όμορφα!!!
Κ εγώ στην ίδια διάθεση είμαι...έχω πιάσει την τσόχα μου!!!
Φιλιά...καλό βράδυ!!!

maya:) είπε...

εικαστικό κόσμημα..όχι αστεία!!!πολλά πολλά μπράβο!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ el.mar!!!!! :))))

ευχαριστώ Maya!!!!!!! :))))

Makrina Zografou είπε...

polu oraia ...auta me to velonaki bravo!!!

Ioanna Evans είπε...

Makrina ευχαριστώ πολύ!!!!!!!

Μάνια είπε...

Ολα είναι υπέροχα αλλά το μωβ ονειρεμένο!! Σε ικετεύω βγάλε την κορώνα από τον κέρσορα. Δεν φαντάζεσαι πόσο καιρό προσπαθώ να σου αφήσω σχόλια!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Μάνια μου!!!!!!!!! Η κορώνα θα βγει αν αλλάξω όλη τη μορφή του blog..... κάτι που δεν το θέλω..... σόρυ... αν θες για πιο εύκολα μπορείς να μιλάμε μέσω facebook!!!!! άφηνε τα σχόλιά σου για τις αναρτήσεις στα σχετικά ποστ!!! φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

https://www.facebook.com/pages/EVI-s-Handmade-Jewelry/123883217679739

Βάσω Παππά Vasso Pappa είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!! ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ!!! ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ!!!

Ioanna Evans είπε...

Καλώς ήρθες Βάσω μου!!! σε ευχαριστώ πολύ!!!! και εσύ φτιάχνεις μοναδικά κοσμήματα!!!! :)))