Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

Καλημέρα σε όλους!!!!!
Καλό Μήνα να έχουμε!!!!!

Οι τυχερές του Giveaway- August 2011 ήδη έχουν τα δωράκια τους!!!!Εύχομαι να τα χαρούν και θέλω να ευχαριστήσω αυτές και όλους τους υπόλοιπους για τη συμμετοχή σας!!!!!!!!!!
Σύντομα θα έχω κ άλλο giveaway!!!!

Την Τετάρτη 31/8 το βραδάκι αγρίεψε λίγο ο καιρός, αστραπές, βροντές και χαλάζι!
Ήθελα να σας δείξω μερικές φωτογραφίες... 



Ωραίος είναι αυτός ο καιρός, αρκεί να είσαι σπίτι κ όχι στο δρόμο.........



Όσον αφορά τα κοσμήματα, έχω ανοίξει και ένα ακόμα κατάστημα στο etsy, (όπως βλέπετε και στα δεξιά σας,) το EV.I.'s Metalwork Jewelry που θα έχει μόνο ότι φτιάχνω με μέταλλα!!!!!! 
Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω τα δυο νέα μενταγιόν με ορείχαλκο που δοκίμασα!!! 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για κάτι χειροποίητο από εμένα, παρακαλώ πρώτα να διαβάσει προσεκτικά είτε τα Policies , είτε τις Παραγγελίες.

Αυτά για σήμερα! 
Χαιρετώ!

10 σχόλια:

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Φανταστικές οι φωτογραφίες!! Πόσες όμως έβγαλες μέχρι να πετύχεις τις αστραπές;!
Καλή επιτυχία με το νέο σου κατάστημα!!

Ioanna Evans είπε...

Καλό Μήνα Ειρήνη μου!!!! τώρα... θες να πω τα μυστικά μου......???? βίντεο τραβάω σε τέτοιο καιρό, κ μετά στον υπολ, το σημείο της αστραπής βγάζω τη φωτο μου!!!!!! :))))

el.mar είπε...

Καλό μήνα Ιωάννα μου!!!
Ναι γιούπι έχουμε τα δωράκια!!!
Τι μοναδικές εικόνες!!!
Εμείς ήμασταν έξω,δίπλα στη θάλασσα κ τις βλέπαμε!Κ λίγο που φυσούσε,τίποτα άλλο δεν είχαμε!
Α καλό το κόλπο με το βίντεο!!
Με το καλό το νέο σου μαγαζάκι!!!
Φιλιάααα!!!!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ναι! η δροσιά ήταν τέλεια!!!!!!! ευχαριστώ Ελένη μου!!! φιλάκιαααααα

Λενα είπε...

ιωαννα εξαιρετικες οι στιγμες που μας χαρισες με τις φωτογραφιες σου ..οπως κ πολυ χρησιμο το μυστικο που μοιραστηκες μαζι μας.. σ ευχαριστουμε..κ καλη επιτυχια κ στο νεο σου μαγαζακι

[handmade+art] x2 είπε...

Eπιστρεψαμε και εμεις!!!!!!!
φανταστικες φωτοοο!!!!!
Ευχομαστε τα καλυτερα για το ομορφο μαγαζακι σου ...το οποιο επισκευτηκαμε ηδη..
Να σαι καλα και να συνεχισεις την ομορφη δουλεια που κανεις.
Καλο μηνα και πολλα φιλια Χ2

Makrina Zografou είπε...

na mai kai pali...ti kaneis ioanna???sugxaritiria gia to neo sou magazaki...!!!!!!!
anupomono gia tin nea sou anartisi ,ta mentagion pou eftiakses.....

Ioanna Evans είπε...

Λένα μου και [handmade+art] x2 σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!να είστε καλά!!!!!!

Makrina Zografou καλά είμαι!!! εσύ? ευχαριστώ πολύ!!!!!!

Μάνια είπε...

Ιωάννα μου καλώς σε βρήκα!! Καλορίζικο το νέο σου μαγαζάκι και καλές δουλειές!! Είναι πολύ όμορφα όλα όσα κάνεις. Μπράβο σου !! Μία παράκληση: Βγάλε την κορώνα από το κέρσορα. Δεν φαντάζεσαι τι εχω τραβήξει για να σου στείλω ένα σχόλιο.....

Ioanna Evans είπε...

Μάνια μου, καλώε ήρθες στην παρέα μας!!!! ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!
δε φταίει η κορώνα, οι ετικέτες φταίνε, τώρα δεν είναι καλύτερα???? :)))