Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

ΚΕΝΤΗΜΕΝΟ ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ

Γεια σας!!!!!!!!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε τις πολύ ζεστές μέρες του Αυγούστου....

Πριν από χρόνια, τα καλοκαίρια μου άρεσε πάρα πολύ το κέντημα!!!!!! Αγόραζα ένα θέμα και τις κλωστές, και κεντούσα το απογευματάκι!!!! Πραγματικά με ξεκούραζε!!!!!

Πριν λίγες μέρες, άρχισα να σκέφτομαι πως θα μπορούσα να κεντήσω κάτι, αλλά πλέον σαν κόσμημα.... Και τι καλύτερο από ένα μενταγιον με το αρχικό γράμμα του ονόματός μου?????
Έτσι έφτιαξα τα παρακάτω μενταγιόν με κεντημένο μονόγραμμα!!!!!!!

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη.... 
  • Σε κάποιο ύφασμα έγραψα με μολύβι το μονόγραμμα που ήθελα, και με την κλωστή , το κέντησα!
  • Έκοψα ένα στρογγυλό κομμάτι φελλό και το τύλιξα στο ύφασμα!
  • Έπειτα το κόλλησα στο έτοιμο στρογγυλό μενταγιόν που είχα, διαμέτρου 2,5cm!!




Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι χρώμα ύφασμα έχετε και φυσικά ότι χρώμα κλωστή θέλετε!!!!!!!!!!!

Καλή σας μέρα!!!!

Σο κατάστημά μου, θα βρείτε τα γκρι και τα πολύχρωμα μενταγιόν!!!

17 σχόλια:

...irida... είπε...

πολύ όμορφα!διαφορετικά!!
καλό φθινόπωρο!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ irida!!!!!!!!!! :)))))

fotolabida1 είπε...

ΟΜΟΡΦΟ, ΑΠΛΟ,ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

Ioanna Evans είπε...

fotolabida1 ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!! :))))))))))

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Λιτό και όμορφο!!

cibus♥I είπε...

Ωραία ιδέα! Πρωτοποριακή όπως πάντα!=)

Aνθήλη είπε...

Καλησπέρα Ιωάννα μου. Έσκισες σε πρωτοτυπία και σε εκτέλεση για άλλη μία φορά. Μπράβο. Φιλιά.

Νίκη είπε...

Πολύ πρωτότυπη ιδέα και τόσο όμορφη!
Είδες; η "προυπηρεσία" φαίνεται...

zoe.k. είπε...

καταπληκτική ιδέα! Μπράβο κορίτσι! :) Είναι όλα πανέμορφα!

Χρυσούλα είπε...

πραγματικα πολυ ομορφα...πολυ απλα...και παρα πολυ πρωτοτυπα!!!!!!!τα χρωματιστα ειναι απιθανα!!!καλο απογευμα...φιλια!!

Ioanna Evans είπε...

Κορίτσια χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! να είστε όλες κάλά!!!!!!

Μάνια είπε...

Πολύ πρωτότυπο,και βέβαια την ιδέα σου κάποιος που ξέρει και κεντά μπορεί να την εξελίξει. Να κεντήσει ολόκληρο σχέδιο. Μπράβο σου!! και ευχαριστούμε!!

Φωτεινή είπε...

Καταπληκτικά είναι!!!! Θα συμφωνίσω και εγώ, πολύ πρωτότυπα!! :)

Ioanna Evans είπε...

Μάνια εννοείται!!! κι εγώ όταν βρω χρόνο θα δοκιμάσω κ κάτι πιο γεμάτο, σε δική μου χειροποίητη βάση!!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου!!!!!!!!!!! :))))))

Kiki είπε...

Πρωτότυπα και πολύ ιδιαίτερα!!! Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο και θα είναι χαρά μου να τα λέμε!!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Kiki!!!!!!!!!!!!!!!!!