Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

ΜΟΥΣΙΚΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ !!

Καλημέρα σας!!!!!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!! 

Σας είχα δείξει πιο παλιά πως να διακοσμήσετε ένα ξύλινο βραχιόλι με τις παλιές εφημερίδες που υπάρχουν στο σπίτι!!! Ανακύκλωση και μάλιστα πολύ δημιουργική , και σίγουρα θα εντυπωσιαστείτε από το πανέμορφο βραχιόλι που θα φτιάξετε!!!!!

Σήμερα θα σας δείξω ένα ακόμα τέτοιο βραχιόλι που έφτιαξα με την τεχνική decoupageΠριν δυο χρόνια ξεκίνησα μαθήματα βιολιού, και καθώς κοιτούσα τις μουσικές παρτιτούρες μου, βρήκες κάποιες που τις είχα δυο φορές!!!!!! 
Και τότε μου ήρθε η ιδέες να φτιάξω ένα Μουσικό Βραχιόλι!!!!!!!!

Το μόνο διαφορετικό στη διαδικασία είναι το εξής...

Οι μουσικές παρτιτούρες ήταν λευκά φύλλα χαρτιού Α4, τα οποία όμως ήθελα να κιτρινίσω λίγο... να φαίνονται πιο παλιά...
  •  Για να κιτρινίσω τα χαρτιά , έβαλα βραστό νερό σε ένα ταψί ( ή ένα μπολ με μεγάλη επιφάνεια) , βύθισα 2 -3 φακελάκια τσαγιού και όταν έγινε χλιαρό βύθισα και τα χαρτιά μου! Περίμενα αρκετή ώρα, έβγαλα τα χαρτιά μου, και όταν στέγνωσαν ήταν έτοιμα!!!!!
  • Έκοψα την παρτιτούρα σε μικρά κομμάτια με τα χέρια μου (όχι ψαλίδι) και κόλλησα στο ξύλινο βραχιόλι μου σιγά σιγά δυο στρώσεις!!
  • Πέρασα μια τελική στρώση κόλλας στο βραχιόλι, και όταν στέγνωσε λούστρο για προστασία.
 
Μπορείτε να αγοράσετε το Μουσικό Βραχιόλι, εδώ!!

    Εκτός από εφημερίδες και περιοδικά μπορείτε να διακοσμήσετε τα παλιά σας βραχιόλια με παρτιτούρες, χαρτιά περιτυλίγματος ή ό,τι θέλετε. Ενός είδους ανακύκλωση και αυτή!!!
    Καλό καλοκαιράκι!!!!!
    Τα λέμε μετά τις 15 Αυγούστου!!!

    11 σχόλια:

    vassia είπε...

    λοιπόν κούκλα μου, καλώς σε βρήκα!!!! αυτό το υπέροχο βραχιόλι, μου άρεσε πολύ!!! εγώ έχω κάνει παρόμοιο με εφημερίδες και δαντέλες!!! αλλά τα δικά σου κοσμήματα, δύσκολα να τα φτάσει κανείς! μπράβο σου, καλή συνέχεια, έλα εάν θέλεις και από το σπιτάκι μου, κερνάω καφεδάκι... χάρηκα που σε γνώρισα, θα τα λέμε, καλή συνέχεια!!!

    cibus♥I είπε...

    Αυτό θα πει ανακύκλωση!!! I like!!!=D
    Δημιουργικότατη όπως πάντα!=)

    s0undmik3r είπε...

    Έξυπνο, όμορφο & μουσικό! Μπράβο!!!

    las lágrimas de sirena είπε...

    teleio koritsaki !!!!!

    Ioanna Evans είπε...

    Vassia μου, χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!! καλώς ήρθες!!!!! πέρασα ήδη βεβαια!!!!!!!! φιλιά!!!!!!!!

    Ioanna Evans είπε...

    cibus♥I always sweet!!!!!!!!!! thanksssssssssss :))))

    Ioanna Evans είπε...

    s0undmik3r ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!! χαίρομαι που σου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!!!! είναι στο θέμα σου!!! :)))))))))

    Ioanna Evans είπε...

    las lágrimas de sirena ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))

    Anna Ts είπε...

    Είναι πανέμορφο <3 Μπράβο σου! ;)
    Μπορώ να σου κάνω μία ερώτηση? από τι είδους μαγαζιά μπορώ να αγοράσω την κόλλα και λούστρο,και ακόμα πως θα τα ζητήσω?
    Και πάλι πανέμορφο <3

    Ioanna Evans είπε...

    ευχαριστώ πολύ Άννα!!!!!!!! να είσαι καλά!!!!!!!!
    την κόλλα σε είδη χόμπυ ή και ζωγραφικής, και το λούστρο-βερνίκι σε είδη ζωγραφικής!!
    κόλλα μπορείς να βάλεις και ατλακόλ... κόλλα χειροτεχνίας..

    Anna Ts είπε...

    Σε ευχαριστώ πολύ!!! :D