Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ!

Καλημέρα σε όλους!!!!! Ελπίζω να είστε καλά!!!!!!!!

Στην προηγούμενη ανάρτηση με τα ΧΑΡΑΓΜΈΝΑ ΚΟΣΜΉΜΑΤΑ σας έδειξα ένα μενταγιόν , ένα βραχιόλι και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια διάθεσης!!!!! 
Σήμερα θα σας δείξω ένα ακόμα ζευγάρι σκουλαρίκια που δείχνει τη διάθεσή μας , αλλά θα σας πω και πως το έφτιαξα!!! Είναι εύκολο και διασκεδαστικό!!!!


  • Απαραίτητα εργαλεία για τα σκουλαρίκια αυτά είναι ένα σφυρί και ένα σετ από στάμπες με το αλφάβητο!!! 
  • Αφού τα είχα αυτά, έκοψα το φύλλο μετάλλου ( αλουμίνιο) στις διαστάσεις 4cm x 1,5cm !!
  • Με ένα μαρκαδόρο ζωγράφισα τελείες εκεί που ήθελα να είναι τα γράμματά μου, σε καθένα από τα δυο κομμάτια μετάλλου!!!
  • Ξεκίνησα τις στάμπες!!!! Τοποθετούσα το πρώτο γράμμα πάνω στην πρώτη τελεία και χτυπούσα με το σφυρί!!! 
  • Όταν τελείωσαν όλα τα γράμματα και των δυο τμημάτων, ήρθε η ώρα να τονιστούν!!!!! Για το μέταλλο αρκεί να περάσετε τον μαρκαδόρο πάνω από κάθε γράμμα και μετά να καθαρίσετε με ένα πανί!!!!! Ο μαρκαδόρος έτσι τονίζει το μήνυμά μας!!!!!!!
  • Αν όμως, είχαμε χαλκό ή ορείχαλκο, τότε τα γράμματά μας θα τονιστούν μόνο με οξείδωση!!!!!!!!
  • Στη συνέχεια, με το σφυρί χτύπησα παντού τα δυο τμήματα, οπότε πήραν μια καμπύλη,που νομίζω τους ταιριάζει και τέλος διακόσμησα με 3 Κρύσταλλα το κάθε τμήμα!!!!!!!!
  • Τα άγκιστρα είναι ασημένια, χαραγμένα .925!!

Τα δυο ζευγάρια Mood Earrings είναι αυτά!!!!!!!!! 
Έρχονται και πολλά ακόμα !!!!!

How are You Feeling today??????????
Are you feeling Lucky???

or are You feeling Adorable????
In any case.... these are you earrings!!!!!!!
Visit my Etsy Shop for details !!

10 σχόλια:

Έφη είπε...

Είναι κι αυτά υπέροχαααα!!!

Ioanna Evans είπε...

thanks Έφηηηηηηηηηη !!! :))))))

ArtAtHome είπε...

ΠΟΛΥΥΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ

Ioanna Evans είπε...

ArtAtHome ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!! :)))))))

Λενα είπε...

οπως ολες οι δουλειες,.υπεροχα κ παλι!! πρωτοτυπα ..μοναδικα

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Λένα μου!!!!!!!!!! :))))))

Valavani είπε...

Ιωάννα μου είναι τέλειες οι δημιουργίες σου!!!Είμαι σε διακοπές στην ερημια του κόσμου και δεν έχω pc.Eχεις διαπρέψει αυτό το καιρό!Να είσαι καλά σε φιλώ τα λέμε!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Valavani μου!!!!! είδες το χαρτί που μου έστειλες ??? είναι το αγαπημένο μου μενταγιόν!!!!!

http://www.etsy.com/listing/79163946/copper-square-pendant-with-pink-paper-by?ref=pr_shop

καλές διακοπές!!!!!!!!!! ακούγεται τέλεια εκεί που είσαι!!!!!!!!!!!! :)))))))))

Χρυσούλα είπε...

γεια σου Ιωαννα!! τον τελευταιο καιρο ειχα ολιγον χαθει στα καινουρια σε μενα διαδικτυακα μονοπατια αλλα ξαναβρηκα το δρομο μου προς εσενα...και ειμαι πολυ χαρουμενη!!!!!οι δημιουργιες σου μου αρεσουν πολυ !! τα μεταλλα σου.....τελεια!!!!! φιλια!!

Ioanna Evans είπε...

Καλώς ήρθες Χρυσούλα μου!!!!!!!!!!! Χαίρομαι που σ'αρέσουν!!!!!!!!!! ευχαριστώ πολύ!!!!!!!! φιλιά!!!!!!!!