Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

ΧΑΡΑΓΜΕΝΑ... ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

Καλημέρα σας!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!
Τις τελευταίες δυο ημέρες ασχολούμαι με κοσμήματα από μέταλλο, που αφήνουν ένα μήνυμα.....
Θα σας δείξω σήμερα τις πρώτες μου προσπάθειες.....

Το πιο όμορφο από όλα πιστεύω είναι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια,γι' αυτό σας το δείχνω πρώτο!!!!!!
Το κάθε σκουλαρίκι είναι φύλλο μετάλλου, σε διαστάσεις 1,5cm x 4cm !!
Στο ένα χάραξα '' FEELING '' και στο άλλο '' LUCKY '' !!! 
Θα χαράξω σίγουρα και άλλα συναισθήματα, να φοριούνται ανάλογα με τη διάθεση!!
Τα σκουλαρίκια είναι διακοσμημένα με Κρύσταλλα Τσεχίας σε διάφορες αποχρώσεις!!!!! Τα άγκιστρα είναι ασημένια , σφραγισμένα .925.




Μετά έφτιαξα ένα βραχιόλι από φύλλο μετάλλου, με πλάτος 1cm, στο οποίο χάραξα τη φράση 
'' I ' D EVEN WAIT FOR YOU IN THE RAIN ''

Το τελευταίο είναι ένα μενταγιόν,με τρεις κυκλικούς δίσκους!! Ο μεγαλύτερος έχει διάμετρο 4cm!! Σε κάθε δίσκο χάραξα από ένα ρήμα..... 
'' GIVE - LAUGH - IMAGINE ''


Αυτά ήταν!!!! Πώς σας φαίνονται??? 
Στο κεφάλι μου έχω χίλιες φράσεις ακόμα να σφραγίσω σε μέταλλο, ορείχαλκο και χαλκό!!!!! 
Τραγούδια, περιοδικά και συζητήσεις μου δίνουν λέξεις, που σημειώνω σε ένα μπλοκάκι!!!! 

Καλό Αύγουστο να έχουμε!!!!!!!!!!

21 σχόλια:

Νίκη είπε...

Τέλεια ιδέα τα κοσμήματα με μηνυμα!!
Καλό μήνα!

ioanna είπε...

είναι.....ΜΑΓΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μπράβο!!!! έχω εντυπωσιαστεί!!!!!! καλό μήνα! ^^

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Νίκη!!!!!!!!!!!! :)))

Ioanna Evans είπε...

Ιωάννα μου, χίλια ευχαριστώ!!!!!! Καλό Μήνα σε όλους!!!!!!!! :)))))

love2love είπε...

μπραβο ωραια προσπαθεια

Ioanna Evans είπε...

love2love ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!! :))))))

ArtAtHome είπε...

ΟΥΑΟΥ ΠΟΛΥ ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΥΗ

Ioanna Evans είπε...

ArtAtHome ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))

Aνθήλη είπε...

Απίθανη ιδέα Ιωάννα μου. Μου αρέσει πολύ. Μπράβο μπράβο μπράβο. Φιλιά.
Πάμε και για άλλη συμμετοχή μου φαίνεται.

Ioanna Evans είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Ανθήλη μου!!!!!! Χαίρομαι τόσο όταν κάτι σας αρέσει!!!!! Έτσι πάω ένα βήμα παρακάτω!!!! :)))))))))))))

Έφη είπε...

Αχ, είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!! Τέλεια!!!
Ζηλεύω...!
Μου αρέσει πολύ το μέταλλο!

...να ρωτήσω;
Τι μέταλλο είναι και τι πάχος;
Κι από πού το πήρες;
:-)))))

neraiditsa είπε...

είναι υπέροχα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Έφη μου!!!!!!! είναι φύλλο αλουμινίου, από το Πλαίσιο το είχα πάρει νομίζω.... έχει 2 πάχη, το λεπτό... είχε ξεμείνει το μαγαζί με χόμπυ που ψωνίζω, οπότε πήρα από κει! είναι μια χαρά!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ νεραιδίτσα!!!!! :))))))))))

Αναστασία είπε...

Φοβερά! Ιδιαίτερα το τελευταίο, αριστούργημα! Υπάρχει ειδικός τρόπος που το χαράζεις;

Ioanna Evans είπε...

Χίλια ευχαριστώ Αναστασία μου!!!! ναι, ναι!!! κάθε γράμμα είναι στάμπα!!! το σφυροκοπείς και αποτυπώνεται στο μέταλλο!!!!!

maya:) είπε...

τι πρωτότυπα!!!!καταπληκτική ιδέα!!πολύ καλή δουλειά!!!μράβο!!!!!!

Ρένα είπε...

Έχεις φτιάξει καταπληκτικά κοσμήματα!!!!!Υπέροχη η ιδέα σου,πάρα πολύ καλή εκτέλεση!!!Πολλά φιλιά !!καλό μήνα!!!

Ioanna Evans είπε...

maya και Ρένα χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!! με κάνετε όλοι τόσο χαρούμενη!!!! καλό μήνα να έχουμε!!!!!!!!!!!! :))))))))

Λενα είπε...

εξαιρετικο το μενταγιον!!!

Ioanna Evans είπε...

Λένα μου, χαίρομαι που σ'αρέσει!!!!!!!!!!!!!! :)))))