Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

ΧΡΥΣΗ ΚΑΡΔΙΑ !!

Γεια σας!!! Τι κάνετε;
Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τις θάλασσες της χώρας μας, που είναι φυσικά εξαιρετικές!!!!!!

Κάνω κι εγώ τις βολτούλες μου, ασχολούμαι όμως και με τα κοσμήματα!! Σας είχα πει ότι είχα διάφορες ιδέες στο μυαλό μου..... μια από αυτές θα δείτε σήμερα!!!!!!!!

Αυτό που είχα πρόχειρα σκεφτεί είναι μέταλλο, χαλκό ή ορείχαλκο με υγρό γυαλί, χωρίς όμως κάποια εκτυπωμένη εικόνα....
Έχω κάποια ακόμα να ετοιμάζονται, σήμερα θα σας δείξω μια καρδιά!!!!!!!!!!!

Η καρδιά έχει πλαίσιο από φύλλο ορείχαλκου (ή μπρούτζου, δεν έχω καταλάβει τη διαφορά να σας πω την αλήθεια...) και η ίδια είναι κόκκινη καλυμμένη με υγρό γυαλί!!!!!!!!!

  • Αρχικά, έκοψα το φύλλο ορείχαλκου σε σχήμα καρδιάς, που θα είναι η βάση !!
  • Έφτιαξα με σύρμα ορείχαλκου ένα σχήμα καρδιάς ,μικρότερο από τη βάση και το κόλλησα με κολλητήρι μετάλλων σε αυτή !!!
  • Χάραξα το εξωτερικό της καρδιάς για να εμπλουτίσω το κάδρο!!
  • Ζωγράφισα το εσωτερικό με κόκκινο χρώμα!!!
  • Έβαλα κόκκους γαλλικού καφέ για να έχω κ μια διχρωμία και πέρασα με το υγρό γυαλί!!!!!

Πέρασα την καρδιά μου σε αλυσίδα και σας την παρουσιάζω !!!!!!!!!!
Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!
Καλά να περνάτε!!!!!!



22 σχόλια:

ArtAtHome είπε...

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ

Έφη είπε...

Μου αρέσει πολύυυυυ!!!
Καλά, τι ήταν αυτό με τον καφέ;;;
Έμεινα άφωνη!
Μπράβο ευρυματικότητα!!!!

Ioanna Evans είπε...

ArtAtHome ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!! :)))))

Ioanna Evans είπε...

Ευχαριστώ πολύ Έφη μου !!!!!!!! χιχιχι, ήθελα να βάλω κάτι σκούρο, μια αντίθεση, λέω μη το ζωγραφίσω με το πινέλο... πήγα στην κουζίνα, κανέλα, πιπέρι, ωω!! ο γαλλικός είναι αρκετά μεγάλος κόκκος!!!!!!!! κέρδισε!!!!! χιχιχι!!

Λενα είπε...

εισαι πολυ ταλαντουχα κ ευρηματικη μπορω να πω..παρα πολυ ομορφη η καρδια σου

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λένα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))

love2love είπε...

υπεροχη μπραβο δεν μου λες μπορεις να μου πεις τι χριαζετε για να κανεις μαγαζι στο ετσυ;

Ioanna Evans είπε...

love2love ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
για το etsy χρειαζεται μια κάρτα για τις συναλλαγές, εγώ έχω μια προπληρωμένη, που τη φορτώνω με όσα χρήματα θέλω... μετά φτιάχνεις ένα προφίλ κ ανοίγεις το κατάστημά σου!!

Aνθήλη είπε...

Καλημέρα. Έχω μείνει άφωνη. Απίστευτη η καρδιά σου. Φοβερή ως εύρημα και πάρα πολύ ωραία ως εκτέλεση. Προσωπικά στο λαιμό δεν φοράω ποτέ μεγάλα κοσμήματα (ίσως λόγω όγκου)και μόνο εκεί δεν φοράω μεγάλα, αλλά αυτό το φόραγα ευχαρίστως. Μπράβο. Φιλιά.

Ioanna Evans είπε...

Aνθήλη χίλια χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! και εσύ φτιάχνεις τρομερά πράγματα !!!!!! :)))))))))

zoe.k. είπε...

Είναι πανέμορφη κορίτσι!!! Χίλια μπράβο! :)

Ioanna Evans είπε...

zoe.k. ευχαριστώώώώώώώώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαίρομαι πολύ που σας αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφη η καρδούλα και πολύ ευρηματική η τεχνική!!
Μπρούτζος και ορείχαλκος είναι το ίδιο πράγμα, νομίζω.

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκη μου!!!!!!!!!!!! :))))))))))))

Valavani είπε...

Καλά Ιωάννα έγραψες πάλι!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

Ioanna Evans είπε...

Valavani μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!! ένα από τα επόμενα που ετοιμάζω με υγρό γυαλί, έχουν τα χαρτιά που μου έστειλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))

Ρένα είπε...

Να σου ότι το κοσμημά σου είναι υπέροχο; Θα είναι λίγο !!!!Πανέμορφη η καρδούλα σου!!!!!

Ioanna Evans είπε...

Ρένα, χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

claire είπε...

Αχ είναι τέλεια!!! Φανταστική!!!:)Μπράβο σου!!:)))

Ioanna Evans είπε...

claire ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))

pearls and thread είπε...

ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ !!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ pearls!!!! να είσαι καλά!!!!! χιχιχι!! :)))