Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

ΨΗΦΙΔΩΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ

Γεια σας!!!!!! 
Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαιράκι !!!!!!

Εγώ αυτές τις μέρες θυμήθηκα ξανά τις μικρές μου ψηφίδες ,και είπα να δοκιμάσω κάτι πιο φωτεινό από ότι είχα κάνει μέχρι τώρα....  
Ωραίο αυτό το στρογγυλό ψηφιδωτό και αυτά τα τετράγωνα, με το γκρίζο φόντο, αλλά για δείτε και τα νέα που έφτιαξα με λευκό φόντο.......

Τα ψηφιδωτά δαχτυλίδια είναι αρκετά εύκολα και το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό κόσμημα!!!!!

 Τα υλικά που χρειάζεστε είναι αρχικά πολλή πολλή φαντασία!!!!!!

  • Θα χρειαστείτε μια βάση δαχτυλιδιού, στην οποία θα κολλήσετε με ειδική κόλλα ότι χρώματα ψηφίδες σας αρέσουν!!!!!!! 
  • Εγώ χρησιμοποίησα ροζ ψηφίδες, πράσινες, γκρι και σκούρο καφέ!!!!!
  • Μπορείτε να τις κολλήσετε με όποια σειρά θέλετε και έτσι να προκύψει το σχέδιο που επιθυμείτε!!!!! 
  • Όταν στεγνώσει η κόλλα, περνάτε στόκο ανάμεσα στις ψηφίδες, τον οποίο ή τον αφήνετε λευκό ή τον χρωματίζετε !!!!!!!!
  • Αφήνετε το στόκο να στεγνώσει και σκουπίζετε τις ψηφίδες με ένα υγρό πανάκι για να είναι καθαρές!!!!
Και έτοιμο το δαχτυλιδάκι σας!!!!!

Τα δικά μου δαχτυλίδια είναι αυτά!!!





Please visit my etsy shop, evis handmade jewelry and see details of the above Mosaic Ring !!

13 σχόλια:

Έφη είπε...

Όμορφα!
Όπως όλα τα ψηφιδωτά άλλωστε!!
Φιλάκια, Ιωάννα!

aigli είπε...

ειναι εξαιρετικό...κ ταιριαζει με ολα τα καλοκαιρινα ρουχα!!!οπως και ολα τα ψηφιδωτα σου..μπράβο!!αληθεια ποσο χρονο σου παιρνει για να το φτιαξεις?

el.mar είπε...

Είναι πολύ ωραίο κ πρωτότυπο...όπως κ τα άλλα!!!Μου φαίνεται δύσκολο..χιχι!!Φιλιά!!!

Ειρήνη είπε...

Ιωάννα μου είναι πραγματικά υπέροχα!!!!
Μπράβο σου! :))

το χειρότεχνο είπε...

καταπληκτικη ιδεα!!!!!μου αρεσε παρα πολυ με εβαλες σε πειρασμο να φτιαξω ενα και εγω!!!!

Λενα είπε...

σαν καραμελιτσα ειναι ... ομορφοοοο

Ioanna Evans είπε...

κορίτσια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! δεν είναι πολύ δύσκολο να το φτιάξεις, απλά θέλει υπομονή γιατί οι ψηφίδες είναι πολύ μικρές κ δεν στέκονται εύκολα... ούτε κάνει πολλή ώρα να ετοιμαστεί, θέλει όμως βήμα κ ξεκούραση!! σαν τις ζύμες που τις αφήνουμε να ξεκουραστούν!!! χαχαχα!! έτσι κι αυτό!!!!
η ανάρτηση αυτή μπήκε ήδη στο craftgawker !!!! είναι η 6η που μπαίνει, γι'αυτό και οι ξένοι αναγνώστες!!!!! :)))))))

Αναστασία είπε...

Είναι τέλεια!Πάρα πολύ μου άρεσαν!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Αναστασία μου!!!!!!!!! :))))

Ρένα είπε...

Το λιγότερο που μπορώ να πω ..είναι τέλεια!!!!!!!!Υπέροχα!!!Μπράβο!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Ρένα μου!!!!!!!!!! χαίρομαι που σας αρέσουν κορίτσια!!!!!!! :)))))

Κυριακή είπε...

παρα πολυ ομορφα ολα οσα κανεις!πραγματικα το ενα καλυτερο απο το αλλο! να σε ρωτησω ομως μηπως μπορεις να μου πεις απο που παιρνεις τις βασεις για τα δαχτυλιδια και τα μενταγιον? Ευχαριστω πολυ..

Ioanna Evans είπε...

Κυριακή μου, χίλια ευχαριστώ!!!!!!! χαίρομαι που σου αρέσουν τα κοσμηματάκια μου!!! ότι είναι έτοιμο, το αγοράζω από το εξωτερικό μέσω του etsy!! www.etsy.com , ψαξε στην κατηγορία supplies και θα βρεις χίλια πράγματα από τα εργοστάσια κατασκευής!!! :))))