Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011

ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΜΕ ΣΥΡΜΑ ΚΑΙ ΥΓΡΟ ΓΥΑΛΙ!

Γεια σας!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!!
Αυτές τις μέρες φτιάχνω διάφορα πράγματα, ανάμεικτα, χρησιμοποιώντας όλα μου τα υλικά!!!!

Σας είχα ξαναδείξει ένα βραχιόλι με σύρμα και υγρό γυαλί!!! Ήταν αυτό εδώ, τώρα θα σας δείξω κάτι παρόμοιο!!!!

Το βραχιόλι αυτό αποτελείται από ένα κεντρικό στρογγυλό μπρούτζινο δίσκο ( τον οποίο πήρα έτοιμο ) , σύρμα και ημιπολύτιμους λίθους σε μορφή Chips!!!
  • Αρχικά, έφτιαξα τον κεντρικό δίσκο!!! 
  • Δηλαδή, διάλεξα μια εικόνα Κυρίας Vintage που μου άρεσε,
  • την έκοψα για να χωράει στο πλαίσιο! 
  • την κόλλησα και την πέρασα υγρό γυαλί!!!
Όταν στέγνωσε το υγρό γυαλί ξεκίνησα να συναρμολογώ το βραχιόλι μου!
  • Πέρασα σε λεπτό σύρμα Chips σε χρώματα που μου έρεσαν και με το βελονάκι μου άρχισα να πλέκω αλυσίδα!!
  • κάθε 2 ή 3 αλυσίδες άφηνα και μια χάντρα!! 
  • έπλεξα 4 τέτοια τμήματα από σύρμα
  • και τα ένωσα με τον κεντρικό δίσκο, τα 2 αριστερά και τα άλλα 2 δεξιά της κεντρικής μου εικόνας!!! 
  • έβαλα κούμπωμα και έτοιμο το βραχιολάκι μου!!!!!
 Στο συγκεκριμένο βραχιόλι οι ημιπολύτιμοι λίθοι που χρησιμοποίησα είναι Φεγγαρόπετρα, Κόκκινο Κοράλι, Κεχριμπάρι, Μαργαριτάρι του γλυκού νερού, Περίδοτο, Αμέθυστος, Τυρκουάζ και Μαύρος Όνυχας!!!!


12 σχόλια:

Έφη είπε...

Ομορφούλι!!!
Πολύ καλό!!

Ioanna Evans είπε...

thanks Έφη!!!!!!!!!!!! :))))))

claire είπε...

Πανέμορφο!!!!:)Μπράβο σου!!!

Ioanna Evans είπε...

thanks claire !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))

Ειρήνη είπε...

Πολύ σικ!!!Μπράβο Ιωαννίτσα!!

Λενα είπε...

παρα παρα παρα παρα παρα πολυ ομορφο κ μοναδικο...

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Ειρήνηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λένα!!!!!!!!!!!!!! :)))

Sotiria είπε...

Πολύ καλό! Είναι κάτι που θα το φορούσα άνετα!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Σωτηρία!!!!!!!!!! :))))

mirsini's creations είπε...

Πολυ ομορφο βραχιολι!!! Μπραβο σου!!! Και τα προηγουμενα μου αρεσουν πολυ!! Τα σκουλαρικια, πολυ ομορφα!!!!
Να χαιρεσαι το καλοκαιρακι και να περνας καλα!!!
Φιλια!! :ο)

Ioanna Evans είπε...

χίλια ευχαριστώ Μυρσίνη μου!!!!!!! να είσαι καλά κι εσύ!!!!! καλό καλοκαιράκι να έχουμε όλοι!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))