Κυριακή, 17 Ιουλίου 2011

ΧΑΛΚΙΝΟΙ ΗΛΙΟΙ ΜΕ ΤΥΡΚΟΥΑΖ!

Γεια σας!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!
Εγώ σήμερα το πρωί ξύπνησα με πολύ καλή διάθεση!!! Επιπλέον ετοιμάζω κάτι πορτοφολάκια, τα οποία γίνονται βήμα βήμα όλο κ πιο όμορφα, οπότε τα βλέπω κ χαίρομαι ακόμα πιο πολύ!!!

Έτσι λοιπόν, σκέφτηκα να βάλω εκπτώσεις στο κατάστημά μου στο Etsy !
30% off από τις τιμές των κοσμημάτων!!! 
(όχι των εξόδων αποστολής)
Ο κωδικός που δίνεται στο αντίστοιχο κουτάκι κατά την παραγγελία σας είναι EVJ702!
Καλές Αγορές!!!

Να σας δείξω και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια, που τελείωσα χθες. 
Είναι χάλκινοι τσαλακωμένοι δίσκοι, που μου θύμισαν ήλιους, εξού και ο τίτλος... 
  • Αρχικά, έκοψα από το φύλλο χαλκού στρογγυλούς δίσκους και μετά με τη σέγα έκοψα εσωτερικά ακόμα πιο μικρούς δίσκους. Έτσι έχουμε ροδέλες χάλκινες!
  • Τους σφυρηλάτησα, τους γυάλισα με το ηλεκτρικό εργαλείο, έκανα τις τρύπες μου εκεί που τις ήθελα και με το πενσάκι άρχισα να διπλώνω σε 4 σημεία!
  • Πέρασα τα άγκιστρα και τις χάντρες Τυρκουάζ μεγέθους 6mm και να το αποτέλεσμα!!!


 

4 σχόλια:

Λενα είπε...

και το αποτελεσμα υπεροχο οπως κ σε πολλεςςςςςς πολλες αλλες δημιουργιες σου ,,μπραβο

Ioanna Evans είπε...

χίλια χίλια ευχαριστώ Λένα μου!!!!!!! :)))))

Έφη είπε...

Μου αρέσουν πολύ!
Γενικά ο χαλκός μου αρέσει!!!
Καλημέρα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!!! Καλημέρααααααααα!!! :))))