Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011

ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!

Καλημέρα σας!!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!

Τελειώνουν οι υποχρεώσεις της σχολής σιγά σιγά και θα προσπαθήσω να βάλω σε τάξη και να δώσω μορφή σε ένα σωρό ιδέες που έχω αυτή τη στιγμή μέσα στο κεφάλι μου...
Το καλοκαίρι είναι μάλλον για μένα πολύ πιο δημιουργικό απ'ότι ο χειμώνας!!! 

Σήμερα θέλω να σας δείξω ένα δεντράκι της ζωής που έφτιαξα με Chips ημιπολύτιμων λίθων!
Το πρώτο μικρό δεντράκι που είχα φτιάξει με περίδοτο είναι πολύ γλυκό, αλλά τώρα ήθελα κάτι πιο καλοκαιρινό!!!

Αυτά που έκανα ήταν τα εξής:
  • Είχα ένα κυκλικό κρίκο διαμέτρου 6cm περίπου.
  • Έκοψα από χάλκινο λεπτό σύρμα (0,4mm) περίπου 10 κομμάτια (μήκους 12cm) και τα έπιασα όλα μαζί στο χέρι μου!
  • Άρχισα να στρίβω (όχι στη μέση αλλά λίγο προς την άκρη) τον κορμό του δέντρου μου!!
  • Στο τμήμα που είχε μείνει λιγότερο σύρμα, έστριψα δυο σύρματα ή και τρια μαζί για να φαίνονται πιο έντονα οι ρίζες!!
  • Το δεντράκι μας σε αυτό το σημείο έχει σχηματιστεί οπότε τύλιξα τις ρίζες στον κρίκο μου!
Μετά είναι όλη η διασκέδαση!!!!!!!
  • Επέλεξα τις χάντρες μου, πολύχρωμα ημιπολύτιμα Chips, και ξεκίνησα να τις βάζω σε κάθε κλαδί και τέλος να τυλίγω το σύρμα που περισεύει στον κρίκο μου!
  • Αν γίνεται πολύ πυκνό και δε σας αρέσει μπορείτε να περάσετε τις χάντρες και από δυο σύρματα μαζί!!
Το δεντράκι είναι πολύ όμορφο και πολύ εντυπωσιακό!!! 
Και μπορείτε να το φτιαξετε με όποια χάντρα σας αρέσει και με όποιο σύρμα θέλετε!
Δοκιμάστε το!

Ορίστε και το δικό μου!!!!!!







18 σχόλια:

Έφη είπε...

Είναι πολύ χαρούμενο!
Καλημέρα, Ιωάννα!!!

Ioanna Evans είπε...

Καλημέρα Έφη μου!!!! ευχαριστώώώώώ!!! :))))))

λΕλένη είπε...

Τέλειο, τέλειο, τέλειο και τέλειο!!! Έχω ξετρελαθεί!!! Μπράβο!!! :)

Ειρήνη είπε...

Πανέμορφο Ιωαννίτσα!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ελένηηηη!!!!!!!!!!! :))))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ πολύ Ειρήνηηηηη!!!!! :))))))))))))))))))

Λενα είπε...

πολυ ομορφο ιωαννα μου ..με πολλα χρωματα οπως κ η ζωη ..

Valavani είπε...

Ιωάννα μου είναι τέλειο το δεντρο σου !!!!Με πολύ όμορφα χρώματα και πολύ όμορφα συνδιασμένα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Λένα!!!!!!!!!!!!!! :))))

Ioanna Evans είπε...

χίλια ευχαριστώ Valavani!!!!!!! χαίρομαι που σας αρέσει κορίτσια!!!!!!!! :))))))))

Ρένα είπε...

Είναι πανέμορφο το δεντράκι σου!!!!!!Σε κολιέ δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο!!!!!Υπέροχο!!!Μπράβο!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα!!!!!!!!!!!!!! Καλημέρα σε όλους!!!!!!!!!!!! :)))))))))))

neraiditsa είπε...

Έφη , είναι συγκλονιστικό το συγκεκριμένο κόσμημα σου!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Νεαραιδίτσα!!!! (Ιωάννα με λένε, χιχι) :)))))))))

Αναστασία είπε...

Οπως χαρούμενες και φωτεινές είναι οι χάντρες που χρησιμοποίησες,έτσι και το δέντρο της ζωής σου να είναι χαρούμενο και φωτεινό. Μοναδική η δημιουργία σου!

Ioanna Evans είπε...

Αναστασία μου, χίλια ευχαριστώ!!!! Όλων η ζωή να ελιναι χαρούμενη κ φωτεινή!!!!!!!! ευχαριστώ!!!!!!!! :))))))))

Veronika είπε...

Πανεμορφη η δημιουργια σου..χιλια μπραβο..εχεις μεγαλο ταλεντο..Μπηκα σε πειρασμο να το φτιαξω και ΄γω μωλης το ειδα..Μπραβο και παλι;]

Ioanna Evans είπε...

Βερόνικα ,χίλια ευχαριστώ!!!!!!!! και πολύ καλά έκανες και το έφτιαξες!!!!!!! μα γι' αυτό λέω κι εγώ τι έκανα, για να το δοκιμάσουν όλοι!!!!!!!!! είναι πολύ όμορφο δεντράκι!!!!!!! :))))))