Τρίτη, 12 Ιουλίου 2011

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ - ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2011


Γεια σας!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!! 
Πώς πάει το καλοκαιράκι σας??? Κάνετε τα μπάνια σας?? Πηγαίνετε τις βόλτες σας?? Κάνει και μια ζέστη αυτές τις μέρες...

Λοιπόν, η ανάρτηση αυτή είναι για το greecycle , το οποίο οργανώνει ακόμα μια ανταλλαγή δώρων με άρωμα καλοκαιριού!!!!!
Εγώ δήλωσα συμμετοχή εννοείται!!! 
Και πιστεύω πρέπει να δηλώσετε και εσείς!!!!! 

Παραθέτω ακριβώς ότι λέει η συγκεκριμένη ανάρτηση και έχω και στα δεξιά εικονίδιο για να το θυμόμαστε όλο το καλοκαίρι!!!!!!
Χαιρετώ!!!!!!!


.....'' Πίσω ξανά έστω και καλοκαιράκι μετά απο μια μικρή αποχή απο τους διαγωνισμούς!!!

Το Καλοκαιρινό θέμα του διαγωνισμού είναι - μα τι άλλο - η ανταλλαγή δώρων!!! Ενας διαγωνισμός που όλοι κερδίζουν!!!

Θα ανταλλάξουμε δωράκια , πράγματα που θα έχουμε φτιάξει με τα χεράκια μας, και πως θα γίνει αυτό?
Θα αφήσει, όποιος θέλει να συμμετάσχει στην ανταλλαγή δώρων, μια απάντηση σε αυτό το θέμα!

Στις αρχές του Σεπτέμβρη (που όλοι θα μαζευόμαστε σιγά σιγά απο τις διακοπές μας) θα γίνει η κλήρωση που θα δείξει ποιος θα χαρίσει σε ποιον!

Ο Πρώτος που θα κληρωθεί θα χαρίσει την κατασκευή του στον Δεύτερο, ο Δεύτερος που θα κληρωθεί θα χαρίσει την κατασκευή του στον Τρίτο κλπ. ο τελευταίος θα χαρίσει την κατασκευή του στον Πρώτο!!!

Το δώρο που θα κάνετε μπορεί να είναι οτιδήποτε ....κάτι που έχετε φτιάξει ή κάτι που θέλετε να χαρίσετε με πολλή αγάπη!

Καλές ανταλλαγές λοιπόν και φυσικά Καλό καλοκαίρι (εγώ κάπου εδώ θα βρίσκομαι) !!!  ''...

4 σχόλια:

Λενα είπε...

εγω εκανα εγγραφή αλλα δεν μ αφηνει να μπω :((((

το χειρότεχνο είπε...

θα μπω να δηλωσω κ εγω!!!!

Ioanna Evans είπε...

Λένα μου δυστυχώς δε ξέρω πως να σε βοηθήσω....
χειρότεχνο να μπεις βέβαια!!! :)))

Valavani είπε...

Είμαι μέσα φυσικά!!!!!!Φιλία!!!!