Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ !!!

Γεια σας!!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!

Χθες το βράδυ είχε μια εκπομπή για το πως γυρίστηκε η σειρά του χειμώνα  
΄΄το νησί΄΄
Είχε τους ηθοποιούς, όλη την ομάδα που δούλεψαν περίπου δυο χρόνια για το αποτέλεσμα αυτό και πραγματικά μου έρεσε πάρα πολύ!!! 

Πήρα λοιπόν το βελονάκι μου, σύρμα λεπτό και τις χάντρες μου και έκατσα στην τηλεόραση!!!!! 
Το αποτέλεσμα ήταν τα εξής δυο δαχτυλίδια!!


Το πρώτο έχει σύρμα ορείχαλκου πάλι με το βελονάκι για βάση και γύρω από το κεντρικό Μαργαριτάρι έχει δυο σειρές ημιπολύτιμα Chips Άκουα Μαρίνα!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Please visit my etsy shop, evi's handmade jewelry and it's Semi Precious Section with the following Aqua Marina Crocheted Ring and more!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Το δεύτερο έχει σύρμα επάργυρο πλεγμένο με το βελονάκι για βάση και είναι διακοσμημένο με ένα Μαργαριτάρι του γλυκού νερού στο κέντρο και δυο σειρές ημιπολύτιμα Chips από Περίδοτο!!!!!!

 Τελειώνοντας το αφιέρωμα ακουγόταν το πολύ γλυκό τραγούδι με τη νέα εκτέλεση με το πιάνο και τη φωνή της Ανδριάνας ... με το οποίο σας αφήνω κι εγώ!!!
  
''Είσαι Εσύ Ο Άνθρωπός Μου''
 Καλό βράδυ!!!!

12 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

Ιωάννα μου είναι τέλεια!!!!
Τα χρώματα που έχεις διαλέξει είναι απλά υπέροχα!!
Φιλιά!!!!

Ioanna Evans είπε...

Ειρηνούλα, χίλια ευχαριστώ!!!!!!!! είναι σούπερ καλοκαιρινά ναι!!! :))))))))

Ειρηνη Σ είπε...

Ιωαννα πολυ ομορφα τα δαχτυλιδια σου οπως και ολες οι αλλες δημιουργιες σου
σευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκοσπιτακι μου

Ioanna Evans είπε...

Ειρήνη Σ καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!!!!!!! εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

Έφη είπε...

Είναι πολύ δροσερά!!!

Λενα είπε...

υπεροχο το νησι υπεροχα κ τα δαχτυλιδια σου.. μου αρεσαν παρααααα πολυ

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Έφη μου!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λένα!!!!!!!!!!! νομίζω με το μαργαριτάρι στο κέντρο έχουν ένα στυλ πιο παλιό.... πιο αρχοντικό... είναι όλη η αίσθηση που μου έδινε το νησί.. :)))

Billie Monster είπε...

The rings are beautiful!

~ www.billiemonster.com ~

Ioanna Evans είπε...

Thank you so much Billie Monster!!!!!!!!!!!!!! Your jewelry are pretty amazing!!!!!!!!!!!!!! :))))))

Valavani είπε...

Είναι τέλεια και τα δύο!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Valavani μου!!!!!!!!! :))))))))))