Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!

Καλημέρα σας !!!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!!

Η τεχνική της χαρτοπετσέτας και το decoupage ήταν τα δυο πρώτα πράγματα που δοκίμασα πέρσι το καλοκαίρι, όταν ξεκινούσα την καλλιτεχνική μου αναζήτηση!! Τότε είχα μεταμορφώσει όποιο κουτάκι υπήρχε στο σπίτι!!! Γύρω στον Ιανουάριο, έμαθα όλη τη σωστή διαδικασία για τις τεχνικές αυτές στο σεμινάριο της Αναστασίας Κασιάδη!!!! Και πριν περίπου ένα μήνα, είδα αυτά τα βραχιόλια-cuffs και σκέφτηκα να τα μεταμορφώσω!!!!! 

Το πιο άφθονο χαρτί που είχα στο σπίτι ήταν φυσικά οι εφημερίδες!!!!! 
Η διαδικασία έχει ως εξής:
Έβαψα το βραχιόλι μου μαύρο και όταν στέγνωσε άρχισα να κολλάω κομματάκια εφημερίδας χωρίς κάποια σειρά... Όταν κάλυψα όλη την επιφάνεια του βραχιολιού πέρασα πάλι μια στρώση κόλλας και έπειτα βερνίκι για να γυαλίσει και να προστατευτεί η αφημερίδα! Το αποτέλεσμα είναι αυτό!!!


Βρείτε λοιπόν βραχιόλια σε μεγέθη που σας αρέσουν και ''ντύστε'' τα με ότι σας αρέσει!!!!!! Εγώ έντυσα βραχιόλια επίσης με έγχρωμες σελίδες κόμιξ και με παρτιτούρες!!!!! 

Ανακυκλώνουμε λοιπόν εφημερίδες, περιοδικά και κόμιξ είτε βάζοντάς τα στους κάδους ανακύκλωσης, είτε χρησιμοποιώντας τα για κοσμήματα με στυλ και διακοσμητικά αντικείμενα με άποψη!!!!!

Μπορείτε να αγοράσετε το βραχιόλι με τις εφημερίδες, εδώ!!




22 σχόλια:

ο παρατηρητης είπε...

πρωτοτυπο μπραβο

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

Έφη είπε...

Ομολογώ δεν το έχω ξαναδεί!!
Μπράβο, Ιωάννα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!!!!! η εφημερίδα είναι απλή αλλά πραγματικά δίνει πολύ στυλ στα πράγματά μας!!! :)))

Λενα είπε...

παρα πολυ ομορφο εγινε

ioanna είπε...

είναι πολύ ωραίο! μπράβο! αλλά..να σε ρωτήσω, η ατλακολ αραιωμένη όταν την περνάς απο κάτω από την εφημερίδα και από επάνω;;

[handmade+art] x2 είπε...

απλη ιδεα που ομως μεταμορφωνει υπεροχα το αντικειμενο...!
Να σαι καλα που μοιραζεσαι τις ιδεες σου και τις δημιουργιες σου...
φιλακια πολλαααα Χ2

Βίκυ είπε...

οικολογικότατο, ομορφότατο και πρωτότυπο!Μπράβοοοοο!!!

Ειρήνη είπε...

Πρωτότυπο κ πανέμορφο!!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λένα!!!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! περνάω ατλακολ στο βραχιόλι με το δάχτυλό μου, βάζω το κομμάτι εφημερίδας, το πιέζω ελαφριά με το δάχτυλο, οπότε η κόλλα πάει και από πάνω!!!! όταν καλύψω όλο το βραχιόλι, βάζω μια άλλη κόλλα που έχω ειδική κ καλά για decoupage, αλλά και η ατλακολ κάνει πάλι!!! απλά να γίνει ένα στρώμα προστασίας !! αυτά! :)))

Ioanna Evans είπε...

[handmade+art] x2 ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!!!!!!! :)))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Ειρηνούλα!!!!!!!! χαίρομαι που σας αρέσει κορίτσια!!!!!! δοκιμάστε το κι εσείς!!!!!!!!!! :))))

Νίκη είπε...

Φοβερή ιδέα! Ταίριαξε πολύ το χαρτί με το φόντο!
Μπράβο!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!!!!!!!! :))))

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΙΩΑΝΝΑ!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!!!!!!!!!! :)))))

Valavani είπε...

Είναι πάρα πολύ ωραία ιδέα!!!Στο πνευμα της ανακύκλωσης!!!Αλλά και με τα χαρτιά και τα ριζόχαρτα της decupage Θα είναι ωραίο .Έτσι είναι πιο νεανικό και πρωτότυπο!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Valavani μου!!!! χρειάζονται και τα χαρτιά σίγουρα, αλλά ας ρίχνουμε μια ματιά στο σπίτι πρώτα!!!!! πάντα κάτι βρίσκουμε!!!!!! χιχιχι :)))))

Μarianna είπε...

Πολυ ομορφο !!!Και πρωτοτυπο!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!!!!!!!!!! :))))))