Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ & ΗΜΙΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΛΙΘΟΙ

Γεια σας!!!!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!!

Έχω αρκετά πράγματα να σας δείξω αλλά δεν προλαβαίνω .. 

Σήμερα είναι Σάββατο και με ηρεμία θα σας δείξω ένα Vintage Κολιέ φτιαγμένο με αλυσίδα ορείχαλκου!!!! 

Το κολιέ έχει ένα χειροποίητο λουλούδι, που έφτιαξα από ένα παλιό πουκάμισο που δε χρειαζόμουν πια. Δεν πετάμε τίποτα, και ειδικά υφάσματα σε γλυκές αποχρώσεις όπως αυτό!!!
Έκοψα λοιπόν από το ύφασμά μου στρογγυλούς δίσκους, τους δίπλωσα στα τέσσερα και τους ένωσα στο κάτω-μυτερό τους μέρος!!! Έτσι προκύπτει πολύ εύκολα ένα ογκώδες λουλουδάκι!!!!!!

Στο κολιέ έβαλα επίσης ημιπολύτιμους λίθους σε Chips για καλοκαιρινό χρώμα!!!!! Χρησιμοποίησα Κόκκινο Κοράλι, Περίδοτο, Ροζ Χαλαζία και Κεχριμπάρι!!!!!!! Τελευταία πινελιά δυο φιόγκοι από πράσινη και κόκκινη κορδέλα!!!!!!! 

Ελπίζω να σας αρέσει παιδιά!!!!!!!



12 σχόλια:

Craft Fairies είπε...

Αυτό θα πει ανακύκλωση!Είναι πολύ χαρούμενο και παιχνιδιάρικο!!!

Ioanna Evans είπε...

χιχι!! βέβαια!!!!!! ευχαριστώ πολύ πολύ Craft Fairies !!!!!!!! :))))))

Έφη είπε...

!!!Πολύ γλυκούλι!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!!!!!!!!!! :))))))))

Λενα είπε...

μου αρεσε παρα πολυ

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λένα μου!!!!!!!!! η αλήθεια είναι ότι τώρα σιγά σιγά φτιάχνω κολιέ με αλυσίδα..και το κατα ευχαριστιέμαι!!!!!! :))))

Kiki είπε...

Καλημέρα!!! Είναι υπέροχο, μου αρέσει ο συνδυασμός με το ύφασμα!!!

Ειρήνη είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφο!!! :))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Κική μου!!!! να'σαι καλά!!! :))))))

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ειρηνούλα!!!!!!! :)))))))

Sandy Ang είπε...

your jewellery is so lovely

Ioanna Evans είπε...

Sandy, thank you so so much!!!!!!!!!! :))))))