Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

ΠΕΡΟΥΒΙΑΝΑ ΣΑΝ ΠΑΓΩΤΟ

Γεια σας!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!!

Μια φίλη μου, μου ζήτησε να της ετοιμάσω ένα ζευγάρι σούπερ καλοκαιρινά περουβιανά σκουλαρίκια με κλωστές!! Έτσι προέκυψαν τα παρακάτω.. που εμένα μου θυμίζουν λίγο παγωτό γρανίτα....λεμόνι - φράουλα....... εσάς??

Είναι φτιαγμένα με τρεις κλωστές, σε χρώματα πορτοκαλί, ροζ και χρυσό! Είναι διακοσμημένα με ένα κίτρινο Κρύσταλλο 6mm και μεταλλικά στοιχεία!!!
Τα άγκιστρα είναι ασημένια χαραγμένα 925!
Καλή Κυριακή!!!!



12 σχόλια:

Έφη είπε...

Γεια σου, Ιωάννα!

τι ακριβώς κλωστές χρησιμοποιείς για αυτά τα σκουλαρίκια;;

Konstantina είπε...

Όμορφα είναι!! Αλλά αν τα πετάς από εδώ κι από κει σαν εμένα, δεν ξεφτάνε; Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια

Ioanna Evans είπε...

Γεια σου Έφη μου!
οι κλωστές είναι κανονικές για ράψιμο...

Ioanna Evans είπε...

Κωνσταντίνα μου, αυτό που λέω στο ηλεκτρονικό μου κατάστημά και στις εκθέσεις είναι ότι πρέπει να είμαστε ευγενικοί με τα χειροποίητα κοσμήματά μας.. δεν αξίζει να αγοράσει κάποιος κάτι χειροποίητο και να μην το προσέχει.. εμείς που ασχολούμαστε με χειροτεχνίες το καταλαβαίνουμε καλύτερα! έτσι δεν είναι??
τα συγκεκριμένα τα περνάω με κόλλα

Έφη είπε...

:-))))
Thank you!

Όσο γι' αυτό που λες για τα χειροποίητα, έχεις δίκιο...

Ioanna Evans είπε...

τπτ καλέ! μπορεί να σε βολέψει κάποια άλλη κλωστή, δοκίμασε!!

μα, μου έκανε εντύπωση στις δυο εκθέσεις που έχω πάει , που με ρωτούσαν αν είναι αδιάβροχα...με έπιανε η καρδιά μου, εγώ φτιάχνω κάτι με όλη μου την προσοχή, και θα το φορέσει κάποιος πχ στη θάλασσα να κολυμπήσει..?? δε ξέρω αν είμαι υπερβολική...... εγώ σέβομαι πράγματα χειροποίητα που αγοράζω γιατί στην ουσία σέβομαι τον κατασκευαστή....

Happy Kathy είπε...

Apla T-E-L-E-I-A!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

thank you Κathy!!!!!!!!! ευχαριστώ πολύ!!!! σου έχω αφήσει και βραβειάκι!
http://evi-jewelry.blogspot.com/2011/06/blog-post_08.html

Λενα είπε...

παρα πολυ ομορφα...ποσο θα θελα να ξερω να φτιαχνω κ εγω παρομοια.. μπραβο σου

Ioanna Evans είπε...

χίλια ευχαριστώ Λένα μου!!! μπορείς να τα δοκιμάσεις κι εσύ!!!!! :))))

marileni είπε...

Τέλεια ...τέλεια ...τέλεια!!!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

marileni ευχαριστώ! ευχαριστώ! ευχαριστώ!!!!!! :)))