Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011

ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΡΟΔΕΛΕΣ ΜΕ ΧΡΥΣΟΚΟΛΛΑ

Καλημέρα σας!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!

Ήρθε το τριήμερο αλλά ο καιρός λένε θα χαλάσει... Δεν πειράζει!! Καιρός για διάβασμα και δημιουργίες!!!

Συνεχίζοντας τις ανησυχίες μου με το φύλλο Αλουμινίου προέκυψε το παρακάτω ζευγάρι σκουλαρίκια!!! 

Είναι μεταλλικές ροδέλες χαραγμένες με το ηλεκτρικό εργαλείο μου!!! Οι χάντρες είναι Χρυσόκολλα σε μπλε αποχρώσεις μεγέθους 8mm και τα άγκιστρα ασημένια με σφραγίδα 925!!!!!
Τα σκουλαρίκια έχουν μήκος 4,5cm και πλάτος 3.3cm!!




Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!!!!!!


4 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

Μπράβο Ιωάννα μου!Είναι πανέμορφα και αυτά! :)

Ioanna Evans είπε...

thanks Ειρηνούλα!!!!!!!!! :))))))

anthivolon είπε...

Kαλώς σε βρήκα σήμερα!!! Ρίχοντας μια ματιά στις ομορφιές του blog σου βρήκα πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες δημιουργίες. Αυτό μόνο που θα ήθελα να επισημάνω, έτσι αν μου επιτρέπεις, οι άκρες του μετάλλου χρειάζονται λίγο παραπάνω λείανση. Αν το κάνεις και επιμείνεις σ΄αυτό, νομίζω ότι θα αγγίξεις το τέλειο!!
Ελπίζω να τα λέμε συχνά τώρα που βρεθήκαμε!!

Ioanna Evans είπε...

anthivolon ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!! χιχι, το τέλειο το αφήνω να το αγγίξουν άνθρωποι που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο...χιχιχι, εγώ άλλο αντικείμενο σπουδάζω και απλά τα κοσμήματα μου αρέσουν να τα πειραματίζομαι!!!! :)))))))))) και πάλι σε ευχαριστώ!!!!!