Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

ΧΑΛΚΙΝΕΣ ΡΟΔΕΛΕΣ ΜΕ ΤΥΡΚΟΥΑΖ!

Καλημέρα σας!!!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!! 

Σήμερα θα σας δείξω ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που έφτιαξα με χαλκό!!!!! 

Έκοψα κυκλικούς δίσκους από το φύλλο χαλκού και μετά με τη σέγα έκοψα και εσωτερικούς δίσκους!!!!! Σφυρηλάτησα τις ροδέλες και τις οξείδωσα για να φαίνονται τα βαθουλώματα!!!! Τέλος πέρασα χάντρες Τυρκουάζ και να το αποτέλεσμα!!!!!! Τα άγκιστρα είναι έτοιμα από σύρμα χαλκού!!! Τα σκουλαρίκια έχουν μήκος 4,8cm και πλάτος 3,2 cm!!! Είναι πραγματικά ανάλαφρα!!!!!!

Ελπίζω να σας αρέσουν παιδιά!!!! 


15 σχόλια:

Έφη είπε...

!!!!!!Δεν έχω λόγια!!!
Όταν τα φτιάξω κι εγώ, θα καταλάβεις πόσο τα λάτρεψα!!!
χαχαχαχαα!
Φιλάκια, Εύη!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!!!!!!!!!!!! χαχα! :))))

Magdalene B. είπε...

πάρα πολύ όμορφα!και πως μου αρέσει αυτός ο συνδιασμός!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου!!!!!!!!!! :))

ΘεοδώρART είπε...

Πω πω...τέλεια!!!! μπράβο, έγραψες πάλι!!! (μακάρι να τα έχεις στην έκθεση, θα σου τα πάρω σίγουρα!χιχιχι)

Ioanna Evans είπε...

χαχαχα!! ευχαριστώ πάρα πολύ Θεοδώρα μου!!!! :)))))))))

Valavani είπε...

Παρα πολύυυυυυυυυυυ ωραία!!!!!

apinkdreamer είπε...

φανταστικα ειναι! εγραψες σεγα και θυμηθηκα τα χρονια που ημουν μαθητευομανη σε εργαστηριο χρυσοχοιας!!!χρονια ειχα να ακουσω αυτη τη λεξη! φιλια!!!

Μarianna είπε...

Τελεια ...τελεια ....τελεια...
μου αρεσουν πολυ!!!!
ΑΑΑ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Valavani μου!!!!!

Ioanna Evans είπε...

apinkdreamer εγώ δεν την ήξερα καν... ρωτώντας και ψάχνοντας έφτασα σε αυτήν!!! είναι ωραίο εργαλειάκι!! ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!! :)))

Ioanna Evans είπε...

Μαριάννα μου, με έχεις μπερδέψει... δεν κατάλαβα τελικά...σου αρέσουν???? χιχιχιιχιχι! ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!! αυτά θα βγουν σε όλα τα μεγέθη και με χάντρες πολλών χρωμάτων εννοείται, αλλά από Ιούλιο γιατί τώρα εξεταστική........

Φωτεινή είπε...

Πάρα πολύ όμορφα είναι!!!! Μπράβοοοο!! :*

Ειρήνη είπε...

Είναι πανέμορφα πραγματικά!!!!
:)

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Φωτεινη !!!
ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη!!!!
χαίρομαι που σας αρέσουν κορίτσια!!!