Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

ΜΕΤΑΛΛΟ & ΧΑΛΚΟΣ !!

Καλημέρα σας!!!! 
Ήρθε για τα καλά το καλοκαιράκι, ανέβηκε η θερμοκρασία και εγώ είπα να ασχοληθώ λίγο πιο πολύ με το φύλλο αλουμινίου και το φύλλο χαλκού!!!! 

Μέχρι τώρα το φύλλο αλουμινίου το κάλυπτα είτε με ζωγραφική είτε με decoupage είτε το διακοσμούσα με χάντρες.... Τώρα πλέον αφού μου ήρθε η έμπνευση και είπα να το επεξεργαστώ λίγο παραπάνω!!!!
Τον Χαλκό από την άλλη τον είχα επεξεργαστεί από την αρχή.. Τον είχα οξειδώσει αλλά και καλύψει με decoupage.. Οπότε ήξερα τι να κάνω..

Το ζευγάρι σκουλαρίκια που θα σας δείξω σήμερα έχει ένα μεγάλο κυκλικό δίσκο αλουμινίου και ένα μικρότερο δίσκο χαλκού! Σφυρηλάτησα τους δίσκους αυτούς και τους έδωσα καμπυλωτό σχήμα! Τοποθέτησα τον μικρό μέσα στον μεγάλο με αντίθετες κυρτότητες και πρόσθεσα μια χάντρα Ίασπις 6mm. Επιπλέον, το δίσκο αλουμινίου τον χάραξα με ηλεκτρικό εργαλείο τύπου dremel.
Τα άγκιστρα είναι ασημένια και με σφραγίδα .925 

Ελπίζω να σας αρέσουν!!!!




Δεν είναι επαγγελματική δουλειά βέβαια... μια προσπάθεια κάνω μόνο!!!! :))

Για τα βραβεία έχω ξεχάσει να σας πω.. Χίλια ευχαριστώ τα κορίτσια και επειδή ούτε εγώ μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο blog, είναι όλα ιδιαίτερα, θέλω με τη σειρά μου τα χαρίσω σε όλες σας!!!!! Ας έχουμε όλοι ένα δημιουργικό καλοκαίρι!!!!

14 σχόλια:

Ολυμπία είπε...

πανέμορφο αποτέλεσμα και καθόλα επαγγελματική είναι η δουλειά σου,να'σαι σίγουρη!
ΦΙΛΙΑ!

Ioanna Evans είπε...

Ολυμπία μου, χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!! :)))))))

Happy Kathy είπε...

Einai mia xara teleiaaaaa!!!Mprabo sou!!! :-))

Ioanna Evans είπε...

Happy Kathy ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!! :))))))

Magdalene B. είπε...

πολύ όμορφα!καλημέρα!

Ioanna Evans είπε...

Μαγδαληνή μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!!! :))))

Eva Z. είπε...

Πολύ όμορφα τα βρίσκω και εξαιρετική δουλειά...Καλό απόγευμα

Ioanna Evans είπε...

Εύα μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!! :)))))

Valavani είπε...

Αυτά μου αρέσουν πάρα πολύ είναι το στυλ μου .Πολύ καλύ δουλειά!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ Valavani!!!!!!! :))))

ΒΑΣΩ ΒΟΤΣΗ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΑ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΙΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!

Ioanna Evans είπε...

Βάσω μου, χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!! :))))))

" Ta - Lia " hand made είπε...

η ιδέα, το αποτέλεσμα είναι επαγγελματικοτατο!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Ta-Lia!!! :)))))