Τετάρτη, 25 Μαΐου 2011

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ''ΒΑΛΕ ΧΡΩΜΑ''

Καλημέρα σας!!!!
Το Handromania διοργανώνει το δεύτερο διαγωνισμό του,
με θέμα ''ΒΑΛΕ ΧΡΩΜΑ'' !!! 
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής :

 Ο δεύτερος διαγωνισμός ξεκίνησε!: "βάλε χρώμα"  
φτιάχνετε με ότι υλικά θέλετε το κόσμημα σας αρκεί να παίξετε με τα χρώματα, ανεβάζετε στον τοίχο μας μια φωτογραφία (με ονοματεπώνυμο) και οι τρεις με τα περισσότερα "λαίκ" κερδίζουν! ο διαγωνισμός λήγει τέλη Αυγούστου, καλή επιτυχία!
 
Συμμετέχω και εγώ στο διαγωνισμό με ένα ζευγάρι Peruvian Earrings, σε χρώματα γαλάζιο και μωβ!!!
Αν θέλετε να με βοηθήσετε, μπορείτε να κάνετε like στη σελίδα του Handromania , να ανοίξετε τη φωτογραφία των σκουλαρικιών μου και να κάνετε like!!!

Προτείνω και στις υπόλοιπες να πάρετε μέρος!!!!!!!!

4 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

πες το κι έγινε!

Ioanna Evans είπε...

χιχιχι!! χίλια ευχαριστώ Δέσποινα!!!!! :)))))))

ioanna είπε...

έκανα!!!! και από ότι είδα εκανες και στο δικό μου! σε ευχαριστώ πολύ! ^^ αυτά τα σκουλαρίκια σου τα αγάπησα από τότε που τα ανέβασες στο μπλογκ! θα ήθελα να κάνεις ένα tutorial γι αυτά! ^^ φιλιά!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!!!!!!!!
όσο για το tutorial πραγματικά είναι περιττό.. μπορείς να δεις το βιντεάκι που είδα κι εγώ :
http://www.youtube.com/watch?v=XLSCfKxncSY

αλλά και το tutorial της Έφης!!!!:
http://ianeiraspaintings.blogspot.com/2011/02/blog-post_19.html

στην πορεία θα βρεις τι σε βολεύει και θα τα φτιάχνεις με δικό σου τρόπο!!!! δοκίμασε και πες μας!!!!