Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Καλημέρα σας!!!

Ήθελα να σας δείξω ένα ζευγάρι σκουλαρίκια πολυελαίους ή Chandelier Earrings!!! Ο σκελετός είναι χάλκινος και τα κρυσταλλάκια είναι μεγέθους 4mm και σε χρώματα κίτρινο, πράσινο και γαλάζιο!!!! Τα σκουλαρίκια έχουν 5,5cm μήκος και 2,5cm πλάτος!!!

Τα ear wires είναι χάλκινα και από δω και πέρα θα είναι αυτά (που επιτέλους βρήκα)!!!! Αν κάποιος όμως θέλει τα χειροποίητα με μεγάλη μου χαρά να τα φτιάξω εγώ!!!! 




Μη ξεχνάτε να αφήνετε το σχόλιό σας για τα δωράκια μου εδώ ή εδώ!!!!

8 σχόλια:

Έφη είπε...

Τέλειαααα!!!!
Ωραίος συνδυασμός χρωμάτων και σχημάτων!
Μπράβο, Ιωάννα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!!!!!!! :))))

ifigenia είπε...

ωραία χρώματα!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ιφιγένεια!!!!!!!!! :)))

Ειρήνη είπε...

Πολύ όμορφα Ιωάννα μου!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!!!!!! :)))

*Magda* είπε...

Πανέμορφα....μυρίζουν θάλασσα!!!

φιλάκια!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Μάγδα!! χαίρομαι που σας αρέσουν κορίτσια!!!! :))))