Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΟΥ

Καλημέρα σας!!!!!

Τα τρίμηνα σεμινάρια της Αναστασίας Κασιάδη και του νεοσύστατου συλλόγου Patra stART CRAFTing έχουν τελειώσει και ήρθε η ώρα να σας δείξω τον πίνακα που ζωγράφισα στα δυο τελευταία μαθήματα!!!!!! 

Ο πίνακας αυτός θα βρίσκεται φυσικά στην ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΣ, ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ μαζί με 150 περίπου πίνακες που έχουμε ζωγραφίσει συνολικά 70 άτομα!!!!!


Μη ξεχνάτε να αφήνετε το σχόλιό σας για τα δωράκια μου εδώ ή εδώ!!!!


11 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

Μπράβο Ιωάννα μου!!Φοβερός!!! :)

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!!!!! :)))

Έφη είπε...

Πςςςς...!!!
Δεν παίζεσαι!
Μένω με ανοιχτό το στόμα!
Ιοάννα, δε μας είπες ότι ζωγραφίζεις κιόλας!
Μπράβο!
Να το συνεχίσεις!

Βίκυ είπε...

Ουάου, Ιωάννα!!!!!3μηνο σεμινάριο και αυτό το αποτέλεσμα??Μπράβο...Να'το ξερα νωρίτερα.....θα μπορούσα να τα παρακολουθήσω κι εγώ!....σνιφ, κρίμα!

Ioanna Evans είπε...

αλήθεια? σας αρέσει?? κορίτσια χίλια ευχαριστώ!!! τα δέντρα και τα όρια του μονοπατιού τα είχα σχεδιάσει από την εικόνα!
ναι τα σεμινάρια σίγουρα το κατάφεραν αυτό!!!! ούτε κύκλο δε μπορώ να ζωγραφίσω!!!!!! :))))

Έφη είπε...

Δεν έχει καμία σημασία αν δεν μπορείς να κάνεις μία ευθεία γραμμή ή έναν κύκλο της προκοπής.
Αυτό που μετράει είναι να "πιάνει" το μάτι σου τα χρώματα και τις εντυπώσεις του!
...κι εσύ τα έχεις καταφέρει μια χαρά!
Και πάλι...respect! :-)))))

Ioanna Evans είπε...

χίλια χίλια ευχαριστώ Έφη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Magdalene B. είπε...

Ενας πανέμορφος πίνακας!μπράβο!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Μαγδαληνή μου!!! :)))))

cibus♥I είπε...

Πολύ όμορφος, μπράβο Miss Art!!!=)

Ioanna Evans είπε...

cibus♥I thanks so much!!!!!!!! :)))