Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΜΕ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ !!

Καλημέρα σε όλους!!!!!!!!
Είμαι η Ιωάννα και μετακόμισα στη γειτονιά των μπλογκ στις 9 Ιανουαρίου 2011. Αυτό που ήθελα ήταν να μοιραστώ με τον κόσμο το πόσο χαρούμενη είμαι όταν φτιάχνω κοσμήματα!! Από τότε έμαθα πάρα πολλά, γνώρισα όλους εσάς, ανταλλάξαμε ιδέες για το κοινό μας ενδιαφέρον και είμαι φυσικά πανευτυχής γι'αυτό!!!!!! Θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα μα πάρα πολύ για όλα τα σχόλια και το χρόνο που σπαταλίσατε για να χαζεύεται αναρτήσεις και φωτογραφίες μου!!!! 

Γίναμε αρκετοί λοιπόν, μετά από 4 κ λίγο μήνες και ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε!!!!!!!!!!!!!!!!! Δε θα γιορτάσω μόνη μου, αλλά και εσείς μαζί μου!!!!!!!!!!!!!! Αυτό θα γίνει με ένα δωράκι ,που ετοίμασα ειδικά για αυτό το giveaway!!! Είναι ένα βραχιόλι με νήμα και το αγαπημένο βελονάκι!!! Μου αρέσουν πολύ αυτά τα λουλούδια, είναι πολύ καλοκαιρινά και μου φτιάχνουν τη διάθεση!!! Ελπίζω όποιος το κερδίσει να το ευχαριστηθεί και να του φέρεται φυσικά με αγάπη, όπως είπαμε φερόμαστε σε όλα τα χειροποίητα αντικείμενά μας!!!!!

Δε θα σας κουράσω άλλο με λόγια..... Συμμετέχετε στο διαγωνισμό αφήνοντας το σχόλιό σας σε αυτήν την ανάρτηση μέχρι 31 Μαίου!!!! Η κλήρωση θα γίνει την Τετάρτη 1 Ιουνίου!!!! Ένας θα είναι ο τυχερός!!!!! ΄Οσοι αφήνουν σχόλιο ανώνυμα πρέπει να γράφουν όνομα και e-mail!!!




Το βραχιόλι είναι φτιαγμένο με πράσινο νήμα και είναι διακοσμημένο με ένα δίχρωμο λουλούδι, σε κόκκινο και μωβ!!!! Κουμπώνει με μία Vintage χάντρα μεγέθους 1cm!!! Το μήκος του βραχιολιού είναι 20cm και η διάμετρος του λουλουδιού είναι 6cm!!!!


Ελπίζω να σας αρέσει το δωράκι!!! 
Χίλια χίλια χίλια ευχαριστώ για όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


53 σχόλια:

ο παρατηρητης είπε...

εισαι θεα συνονοματη και μπραβο σου το λατρεψα το βραχιολι σου

Ioanna Evans είπε...

:D

Chris είπε...

αχ υπέροχα!!!
Καλημέρες!!

Έφη είπε...

Να τους χιλιάσεις!
Καλημέρα, Ιωάννα!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Χριστίνα !! ευχαριστώ Έφη μου!!!! :D

λΕλένη είπε...

Εμείς ευχαριστούμε Ιωάννα μου γι'αυτή σου την προσφορά!!! Όσα φτιάχνεις είναι πανέμορφα και αξίζεις το θαυμασμό μας αλλά και το χρόνο μας για τις επισκέψεις στο σπιτάκι σου!! Πολλά φιλιά!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Ελένη!! :D

Lefkothea είπε...

μα τι ομορφο που ειναι!!!Ιωαννα(ε,χμ,ευη..χιχιχιχι) να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου!!!Συνεχισε να φτιαχνεις ομορφα πραγματακια κι εμεις εδω ειμαστε να τα σχολιαζουμε..φιλακια!!!

ioanna είπε...

το θέλω το θέλω το θέλω το θέλωωωωω!!!! ίσως...μπορούμε να κανουμε μια.....ειδική συμφωνία οι 2 μας, εεεεεε;;;; ;) ;) ;) ;D :Ρ σε ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι σου ιωάννα! να τα χιλιάσει το μπλοκάκι σου! τα χρόνια του και τους αναγνώστες του!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λευκοθέα και Ιωάννα!!!!!!!!!!! Ιωάννα μου εύχομαι να είσαι η τυχερή και να το πάρεις το βραχιολάκι!!!!!!!!

Βίκυ είπε...

πανέμορφο!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΑ!!
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΣΟΥ

ArtAtHome είπε...

να τουσ χιλιασειςςςς
πολυ ομορφο το δωρακι

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Βίκυ και Ρένα!!! :)))))

Ioanna Evans είπε...

ArtAtHome Thank you!!!!!!!! :D

taygeti είπε...

Αγάπη είναι υπέροχα όλα!!Κάθε φορά δεν μπορώ να αποφασίσω τι μου αρέσει πιο πολύ!!!

Ioanna Evans είπε...

thank you loveeeee!!!!!!!!!!! :D

Ειρήνη είπε...

Είναι πανέμορφο το βραχιολάκι Ιωάννα μου!!!
Να τους χιλιάσεις!!Πάντα υπέροχες δημιουργίες να βλέπουμε από τα χεράκια σου!!!
Φιλιά!

Ioanna Evans είπε...

:D :D

το χειρότεχνο είπε...

πρωτα απ ολα χρονια σ πολλα και να χιλιασεις τους αναγνωστες σου κ καλεεεεες δημιουργιες!κατα δευτερον θεεελω πολυ να κερδισωωω!!!

Ioanna Evans είπε...

χειρότεχνο, σε υπέρ ευχαριστώ και εύχομαι να κερδίσεις!!! :))

Κατερίνα είπε...

Να τα χιλιασεις Ιωαννα μου!!Εγω να ξερεις θα του φερομαι με στοργη και φροντιδα τοσο ομορφο που ειναι το βραχιολακι..:Ρ
Πολλα φιλια!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ Κατερίνα!!χιχιχι! εμείς που τα φτιάχνουμε,τους φερόμαστε με το γάντι!!! καλή επιτυχία!!! :)))

creative journey deppy11 είπε...

να μαι και εγω!! δωρακι ειδα και μπηκα!!!
να τους χιλιασεις και με πολλα πολλα βραβεια!!!!
περασε και απο μενα αν θες εχω και εγω δωρακια!!!

neraiditsa είπε...

πόσο ξεχωριστό δωράκι;;; μπράβο σου και γω από τον Ιανουάριο έχω το σπιτάκι μου και πλέον δεν μπορώ χωρίς αυτό , είναι τόσο όμορφο να επικοινωνείς και να μοιράζεσαι την αγάπη σου με ανθρώπους με το ίδιο πάθος!!! συνέχισε έτσι!!! φιλάκια πολλά!!!

Αναστασία είπε...

Πανέμορφο!!! Πολύ θα ήθελα να το αποκτήσω...
Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!

Magdalene B. είπε...

καλημέρα να μαι και γω για το δωράκι!ελπίζω να μου πέσει ο κλήρος επιτέλους!χαχαχα!

ΒΑΣΩ ΒΟΤΣΗ είπε...

ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΑ. ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ !!!!!!

Ioanna Evans είπε...

χίλια ευχαριστώ κορίτσια!!!!!!!!!!!! Καλή Επιτυχία σε όλες!!!!!!!! :)))))

Μαρία Sweet Art είπε...

Πολύ ωραία δουλειά.
Χαρούμενο ανοιξιάτικο βραχιολάκι!!!!

Chryssa είπε...

Καλώς σε βρήκα Ιωάννα!! Η βόλτα στο σπιτάκι σου πολύ χαλαρωτική και γεμάτη εμπνέυση. Να είσαι καλά να δημιουργείς όμορφα πραγματάκια.
xo

Ioanna Evans είπε...

Καλώς ήρθες Χρύσσα!!! ευχαριστώ Μαρία!! :))))

Katerina είπε...

να τα χιλιάσει το μπλοκάκι σου!!
Το βραχιολάκι.... ΥΠΕΡΟΧΟ!!

Eva είπε...

πολύ ωραία κατασκευή! Μακάρι να σταθώ τυχερή!

Ολυμπία είπε...

Ήρθα κι εγώ !!!!Όχι που θα έλειπα από διαγωνισμό !!!
Κυρίως όμως ,είτε κερδίσω είτε όχι μην θεωρηθεί ότι σε καλοπιάνω αν και θα ήθελα εγώ αυτό το υπέροχο βραχιόλι ξέρω όμως πως δεν κερδίζω ,μόνο μια φορά κληρώθηκα...έχω να σου πω πως καταρχάς μπήκαμε σχεδόν μαζί στην μπλογκόσφαιρα οπότε σε νιώθω λίγο πιο οικεία και έπειτα εκτιμώ την λεπτότητα του χαρακτήρα σου που αν και ψυχρό το μέσο επικοινωνίας βγαίνει προς τα έξω με την αξιοπρεπή παρουσία σου τόσο στις αναρτήσεις όσο και τον σχολιασμό χάρισμα ανεκτίμητο στις μέρες μας..!
Φυσικά για την τέχνη σου τι να πω !!!!Ξέρεις καλά πως σε θαυμάζω για τα πραγματικά καλλιτεχνήματά σου αλλά κυρίως γιατί είσαι αεικίνητη..ψάχνεις και δημιουργείς συνεχώς καινούρια πράγματα που όλα είναι υπέροχα.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

*Magda* είπε...

Πολύ όμορφο είναι το βραχιολάκι σου!!!
Καλές δημιουργίες!
Φιλάκια!

Ioanna Evans είπε...

κορίτσια χίλια ευχαριστώ!!!! Ολυμπία μου, ευχαριστώ πάρα πολύ!! εγώ χαίρομαι απίστευτα που μέσα από τα μπλογκ μας γνωριστήκαμε και δεθήκαμε αν και είμαστε από διάφορες πόλεις η καθεμιά μας!!! εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον να οργανώσουμε μια συνάντηση και να βρεθούμε όλες από κοντά!!!!! Καλή Επιτυχία!!!!!! :))))))

Μarianna είπε...

Ιωαννα μου να τους χιλιάσεις! Φτιάχνεις πολύ όμορφα και ιδιαιτέρα κοσμήματα! Φιλια!

Αγγελική είπε...

Φοβερό σχέδιο, ωραίες δουλειές!!
Κ εγώ άρχισα να ασχολούμαι με το κόσμημα εδώ και λίγο καιρό. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά.
pourangelique@tumblr.com
Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες!

Λενα είπε...

μακαρι να ειμαι τυχερηηηηηηηηη

Ελένη είπε...

Υπέροχο το βραχιόλι σου! Καλή συνέχεια!

Irene είπε...

Καλώς σε βρήκα Ιωάννα!! Οι δημιουργίες σου ειναι εκπληκτικες!
Καλη επιτυχια σε οτι κανεις:)

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!! :D

ilovecreations είπε...

Πολύ όμορφο το βραχιολάκι σου..όπως και όλες οι δημιουργίες σου άλλωστε...Συνέχισε έτσι...

Ανώνυμος είπε...

ax teleio!!!!!opws ola pou ftiaxneis,,,makari na to kerdisw,,,

iriniskan87@yahoo.gr

cibus♥I είπε...

Να τους εκατοστήσεις τους μήνες στην μπλογκόσφαιρα Ιωάννα μου!!! Πάντα δημιουργική!!!=D

Ioanna Evans είπε...

cibus♥I I really thank you for your support!!!!!!!!! Καλή Επιτυχία!!!!! :))))))

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Πολύ όμορφο το βραχιολάκι σου!! Καλή και δημιουργική συνέχεια :)

Eva Z. είπε...

Καλώς σε βρήκα...Μου αρέσει πάρα πολύ το βραχιολάκι σου...Μακάρι να το κερδίσω ....

Ioanna Evans είπε...

Καλώς ήρθες Εύα μου!!! καλή επιτυχία!!!

johnny boy είπε...

Synxaritiria Ioanna mou poly oraia ola!!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Γιαννάκη!!!!!! άντε επιτέλους και ένας άντρας!!!!!!! καλή επιτυχία!!!!! να δούμε σε ποια από όλες τις γυναίκες σου θα δωρίσεις αυτό που θα κερδίσεις!!!!! :)))))

vassiliki είπε...

πολύ ωραίο το δώρο σου!! Ευχαριστούμε!