Κυριακή, 15 Μαΐου 2011

ΔΕΡΜΑΤΙΝΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ

Καλημέρα σας!!!!!
Φτάνετε τους 100 σιγά σιγά, οπότε ήρθε η ώρα να το γιορτάσουμε!!! Η επόμενη ανάρτηση θα είναι δωράκι για σας!!!!

Πριν από αυτό όμως θέλω να σας δείξω δυο καρφίτσες σε σχήμα λουλουδιού (ή όπως το βλέπει ο καθένας βέβαια!!).

Η πρώτη είναι με 3 πέταλα, με κόκκινο και μπεζ δέρμα και στο κέντρο έχει μία χάντρα κόκκινου Φθορίτη!!! Η διάμετρος είναι 6cm.




Η δεύτερη καρφίτσα έχει 4 πέταλα, με κόκκινο και καφέ δέρμα, ενώ στο κέντρο έχει 3 λευκές χάντρες!!!Η διάμετρος είναι 7cm.
Πώς σας φαίνονται;;

Για τιμές παρακαλώ ρίξτε μια ματιά στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα!!!! (Οι Πατρινοί φίλοι μην ξεχνούν να αφαιρούν 4 ευρώ έξοδα αποστολής από τις τιμές αυτές!!! )

16 σχόλια:

Έφη είπε...

Να τους εκατοστήσεις σύντομα τους αναγνώστες!
Περιμένουμε το δωράκι με αγωνία!
Και τα λουλουδάκια πρωτότυπα και χρωματιστά!
Πολύ όμορφα!

Ioanna Evans είπε...

Έφη μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!! :)))

λΕλένη είπε...

Απλά τέλεια!!! Μου αρέσουν πολύ και ναι μόνο λουλούδι θα το έβλεπα!!!! :)
Να μας χιλίασεις!!!!!! Φιλιά!!

ArtAtHome είπε...

τελειεςςςςςς πανεμορφες

Λενα είπε...

πολυ μου αρεσουν κ μπορεις περα απο το να τις φορεσεις με τον κλασσικο τροπο να τις ραψουμε κ πανω σε τσαντες..παπουτσια κτλ ..μπραβοοο

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ελένη!!!!!!!! μερικοί το βλέπουν για κύκλους! η τέχνη ερμηνεύεται διαφορετικά έτσι κι αλλιώς ε?? :)))))

Ioanna Evans είπε...

ArtAtHome χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! :))))

Ioanna Evans είπε...

Λένα μου βέβαια!!! και κοκκαλάκι για τα μαλλιά και ότι σκεφτεί κανείς!!!!!! ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!! :)))))

Ειρήνη είπε...

Πανέμορφες είναι!!!Λουλούδια είναι,είναι σαφέστατο!!!
Φιλάκια!!!
Περιμένουμε το δωράκι!!!

Ioanna Evans είπε...

ναι Ειρηνούλα!!! ευχαριστώ πολύ!!!!! :))))

[handmade+art] x2 είπε...

MMMMMM!!!ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ...τα χρωματα ,το σχεδιο αλλα πολυ περισσοτερο το υλικο!!!Υπεροχο το αποτελεσμα!!!!
φιλιαΧ2 ΚΑΙ ΚΑΛΟ σκ!!!!!

Ioanna Evans είπε...

[handmade+art] x2 ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!! :)))))

Μarianna είπε...

Τι ομορφα που ειναι! Και εμενα μου αρεσει το υλικο οπως το συνδύασες!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!!!!!!! χαίρομαι που σας αρέσει κορίτσια!!!!!! :))))

Ολυμπία είπε...

Mου αρέσουν και οι δύο αλλά δείχνω μια αδυναμία στην δεύτερη!!!
ΦΙΛΙΑ!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!!!!!!!!! ναι, η δεύτερη είναι πιο..πληθωρική!!! χιχιχι :))))))