Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011

ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!

Καλημέρα σας!!!
Μου φαίνεται πως τελικά.... είμαι λίγο τυχερή!!!! Στις 7 Απριλίου έλαβα ένα τρομερό δωράκι που μου είχε στείλει η Ζωή και το blog της Stripes 'n Buttons!!

Χθές έλαβα ένα ακόμα υπέροχο δωράκι!!! Ήταν από την Κατερίνα και το blog της Anima Craft , που γιόρταζαν τους 100 και βάλε αναγνώστες τους!!!!!!! Είναι μία γλυκήτατη καρφίτσα με γαλάζιο καπέλο!!!!! Ότι πρέπει για τον καλοκαιρινό ήλιο!!!!!! Δεν είναι υπέροχη??? Κατερίνα μου, χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!! Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να είσαι πάντα γεμάτη έμνευση!!!!! 
Χίλια χίλια ευχαριστώ!!!!!! :))))


 

13 σχόλια:

deppy11 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ !!!
ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΗ!!!!

Ioanna Evans είπε...

Δέσποινα Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!!!!!! Χίλια ευχαριστώ!!!! καλή σου μέρα!!!!!!! :))))

Κατερίνα είπε...

Ααααα ήρθε κι όλας???Τι καλά!!!Χαίρομαο που σου άρεσε!!Πάντα τυχερή!!!

Ioanna Evans είπε...

ναι, ναι!! ήρθες χθες το πρωί!! σφαίρα τα Ελτά!! χαχα!!! χίλια ευχαριστώ Κατερίνα μου!!!!!!!! :))))

Νίκη είπε...

Είναι τόσο όμορφη και καλοκαιρινή!
Συγχαριτήρια, πάντα τυχερή να είσαι!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!!!!!! :)))

Ειρήνη είπε...

Μπράβο τυχερούλα!!! :)

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ειρηνούλα!!!!!!!!! :)))

Lefkothea είπε...

μα τι ομορφο δωρακι ειναι αυτο!!!καλοφορετο!!!

Ioanna Evans είπε...

ναι!είναι γλύκα!! ευχαριστώ Λευκοθέα!! :)))

Magdalene B. είπε...

με γειά σου!πολύ γλυκιά καρφίτσούλα!αχ κάθε φορά που μπαίνω στο μπλογκ σου κολλάωωωωω !είμαι ποση ώρα μέσα!χαχα!

Ioanna Evans είπε...

Μαγδαληνή μου χίλια ευχαριστώ!!!! αν θες να βλέπεις πιο εύκολα τα κοσμήματά μου χωρίς να ψάχνεις αναρτήσεις, μπορείς να κοιτάς εδώ

http://www.facebook.com/pages/EVI-s-Handmade-Jewelry/123883217679739

και εδώ

http://www.etsy.com/shop/EVIsHandmadeJewelry?ref=si_shop

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Λευκοθέα μου!!!!!!! :)))))