Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ & ΝΗΜΑ

Καλημέρα σας!!!!
Από το Πάσχα κ μετά με έχει πιάσει μια μανία με το βελονάκι και το βαμβακερό νήμα (πάχους 1mm), όπως καταλάβατε και με το κολιέ!!!!  Έπλεκα αλυσίδες, βραχιόλια, λουλούδια και ήρθε η ώρα να ενώσω μερικά από αυτά!!!! 
Το πρώτο βραχιόλι είναι Μπεζ με λουλούδι Πράσινο!!!! Κουμπώνει με υπέροχη χάντρα 1cm, όταν την περνάμε στο κέντρο του λουλουδιού!!!!
Το δεύτερο βραχιόλι είναι Καφέ με Γαλάζιο λουλούδι!!!!!  Το βραχιόλι είναι διακοσμημένο με γαλάζιες χαντρούλες και το λουλούδι είναι ΔΙΠΛΟ παρακαλώ!! ( τρελή χαρά όταν το κατάφερα!)
Τα αφήνω στην κρίση σας!!!!!

Τα βραχιόλια υπάρχουν και στο κατάστημα μου EV.I's Handmade Jewelry !!








10 σχόλια:

ο παρατηρητης είπε...

αυτα μαλιστα ειδικα το πρωτο ειναι υπεροχο μπραβο

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!! :))

Νίκη είπε...

Τα βραχιόλια σου είναι πανέμορφα και οι συνδυασμοί των χρωμάτων μου αρέσουν πολύ! Ειδικά η ιδέα να κουμπώνει η χάντρα μέσα στο λουλούδι είναι όλα τα λεφτά!
Να σου πω όμως ότι ,μόλις είδα τη φωτογραφία, νόμισα ότι είναι σελιδοδείκτης( εχω και το γνωστό κόλλημα), αλλά θα μπορούσε να ήταν, έτσι δεν είναι;

Ioanna Evans είπε...

χαχα! ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!! σελιδοδείκτης..αν το λουλούδι κολληθεί σε χαρτόνι , φαντάζομαι πως ναι!!! γενικά τα λουλούδια αυτά μπορούν να διακοσμήσουν κοκαλάκι, στέκα, καρφίτσα και ότι άλλο φανταστείτε!!!! :)))

μόλις έφτιαξια κολιέ-choker!!!

ifigenia είπε...

τι τέλεια και τα δύο! μπράβο!

Ioanna Evans είπε...

Ιφιγένεια, χίλια ευχαριστώ!!! έχω ανεβάσει στο ηλεκτρονικό ου κατάστημα βραχιόλι -choker με κόκκινο λουλούδι!!! δες και αυτό! :)))

Valavani είπε...

Είναι πολύ όμορφα ,το διπλό τέλειο (μακάρι να είμασταν κοντά να μου το δείξεις)και η χαντρούλα στη μέση όλα τα λεφτά!!!!

Ioanna Evans είπε...

Valavani μου, ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!! :))))

Chris είπε...

είναι υπέροχα!! αλλά το πρώτο μου αρέσει περισσότερο γιατί έχει πολύ όμορφο κούμπωμα!
ΦΙλάκια κοριτσάκι!

Ioanna Evans είπε...

Χριστίνα μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!! χαίρομαι που σ'αρέσουν!!!!! :)))))