Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΣΥΡΜΑ .925 ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη!!!
Το καλοκαίρι που ξεκινούσα τα κοσμήματα, μια απ' τις αγαπημένες μου ξαδέρφες, που ασχολείται με τα χειροτεχνήματα και τα κοσμήματα, μου είχε δώσει πολύτιμες συμβουλές!
Μπορεί να πέρασαν αρκετοί μήνες, αλλά η παρότρυνσή της να χρησιμοποιήσω ασημένιο σύρμα .925 για να το πλέξω με το βελονάκι, 
επιτέλους υλοποιήθηκε !!!!!
Το δαχτυλίδι είναι διακοσμημένο με 6 χάντρες Τυρκουάζ 6mm και ένα Κρύσταλλο 8mm στο κέντρο!!!
Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!








6 σχόλια:

love2love είπε...

πολυ γλυκο και ωραια χρωματα

Ioanna Evans είπε...

love2love σε ευχαριστώ πολύ!!!! θα ετοιμάσω και με άλλες χάντρες σιγά σιγά!!! και σε βραχιόλι!!!!!! :))))

Ειρήνη είπε...

Είναι φανταστικό!Την επόμενη εβδομάδα πηγαίνω κι εγώ σε σεμινάριο για δημιουργία κοσμήματος με σύρμα και βελονάκι.Ανυπομονώ!!
Φιλάκια!!

Ioanna Evans είπε...

Eιρήνη ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!! Α, τέλεια!!! θα το χαρείς πολύ!!!! εγώ τώρα έχω ξεκινήσει με το βελονάκι να πλέκω το νήμα το κερωμένο βραχιολάκια καλοκαιρινά!!!! :))))

ArtAtHome είπε...

οοοο πανεμορφο εχω δει ποσα βιντεακια με το πωσ γινεται το πλεξιμο συρματου αλλα δεν εχω προσπαθησει παντωσ το δικο σου ειναι τελειο

Ioanna Evans είπε...

ArtAtHome σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!! εγώ έμαθα από το βιντεάκι των κοριτσιών στο ftiaxto.gr, που πλέκουν με το νήμα!! :)))