Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

ΠΕΡΟΥΒΙΑΝΑ ΜΕ ΤΥΡΚΟΥΑΖ!

Καλημέρα σε όλους !!!!
 Back to reality at last !!! 

Αυτό που θα σας δείξω είναι ένα ζευγάρι Peruvians, με κλωστές σε χρώματα γαλάζιο και μωβ !!! Τα σκουλαρίκια είναι διακοσμημένα με κρύσταλλο 6mm, χάντρα Τυρκουάζ 6mm και μεταλλικά στοιχεία !!!! Χρησιμοποίησα επάργυρο σύρμα χαλκού !!! Τα fish hooks είναι επίσης φτιαγμένα από μένα !!!! 

Ενημερώνω πως έχω πλέον και ασημένιο σύρμα  .925 για τα fish hooks, αν κάποιος έχει αλλεργία στο απλό σύρμα !!!!




8 σχόλια:

love2love είπε...

παρα πολυ ωραιαο απλο και φοριεται ολες τις ωρες

Ioanna Evans είπε...

love2love ευχαριστώ πολύ!!!! ναι,ναι! εγώ το καλοκαίρι τα φοράω όλη τη μέρα!!!! μου φτιάχνουν τη διάθεση!! :)))

Chris είπε...

Καλημέρα!Χρόνια ΠΟλλά!!
τα χρώματα μου αρέσουν πολύ σαν συνδιασμός!!
Φιλάκια Πολλά!

Έφη είπε...

Καλημέρα, Ιωάννα!
Πολύ όμορφα είναι!
Θα δοκιμάσω κι εγώ να βάλω χαντρούλες! Χεχε!

Ioanna Evans είπε...

Chris μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!! Χρόνια ΠΟλλά!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!!!! :)))))

Ioanna Evans είπε...

Έφη μου καλημέρα!!!! χίλια ευχαριστώ!!!!!!! ναι, ναι!! εννοείται να βάλεις χαντρούλες!!!! γίνονται ακόμα πιο όμορφα!!! :)))

Konstantina είπε...

Πανέέέέμορφα! Μπράβο!!

Ioanna Evans είπε...

Κωνσταντίνα χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! :)))))