Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

ΠΕΡΟΥΒΙΑΝΑ ΜΕ ΜΩΒ ΑΧΑΤΗ

Καλημέρα σε όλους!!!!!!!!!
Το πασχαλινό μπαζάρ τελείωσε χθες το βράδυ!!!!!
Δείτε τις φωτογραφίες για να πάρετε μια γεύση όσοι δεν είσαστε εκεί!!! Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!!!!! Γνωριστήκαμε με Πατρινούς και όχι μόνο, δημιουργούς, κάναμε φιλίες, ανταλλάξαμε απόψεις και γνώσεις πάνω στα κοσμήματα, γελάσαμε, χορέψαμε!!!! Όλα ήταν τέλεια!!!!!!!!!!!!!! 
Σίγουρα θα συμμετέχω και σε επόμενα μπαζάρ!!!!!!

Πίσω στα δικά μας τώρα... 
Ακολουθούν άλλα δύο νέα σχέδια Περουβιανών Σκουλαρικιών!!!  Το ένα είναι με μωβ κλωστή και χάντρες μωβ Αχάτη 6cm και το άλλο είναι με μπεζ κλωστή και κρύσταλλα 6cm!!










6 σχόλια:

Κατερίνα είπε...

Πολύ όμορφα!Μια μικρή προτίμηση για τα μωβ όπως πάντα θα δείξω..
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να έχεις!

Ioanna Evans είπε...

Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!! καλή Ανάσταση σε όλους!!!!!!!! :))))

Ολυμπία είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!! Πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και περάσατε πολύ όμορφα!!! Όσο για τα σκουλαρίκια σου έχω εκφράσει τον θαυμασμό μου κι άλλες φορές ,είναι πράγματι πανέμορφα!!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ γλυκιά μου!!

Ioanna Evans είπε...

Ολυμπία μου χίλια ευχαριστώ!!!!!! Καλή Ανάσταση σε όλους!!!!!!! :))))))

[handmade+art] x2 είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗΗ!
ΦΙΛΙΑ χ2 ..ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ

Ioanna Evans είπε...

[handmade+art] x2 Χρόνια Πολλά!!!!!! Αληθώς Ανέστη!!!!!!!! Χρόνια Πολλά σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!