Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

ΚΙ ΑΛΛΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!

Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη!!! 
Η Ζωή οργάνωσε το Stripes 'n Buttons Birthday Giveaway για τον ένα χρόνο λειτουργίας του blog της Stripes 'n Buttons και κληρώθηκα εγώ!!!!!!!!!!!!

Χθες λοιπόν έλαβα το δωράκι μου, το οποίο περίμενα με ανυπομονησία!
Είναι τέσσερα υφασμάτινα φακελάκια, τα οποία γέμισα με σπόρους λεβάντας (που επίσης έστειλε η Ζωή) και τα έχω ήδη σκορπίσει σε ειδικά σημεία μέσα στο σπίτι! Έτσι θα μοσχοβολάει παντού λεβάντα!!!

Ζωή και πάλι σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!!!!!!!! 



13 σχόλια:

zoe.k. είπε...

Εγώ ευχαριστώ Ιωάννα μου! :)))

Δέσποινα είπε...

Πάντα τέτοια!

Νίκη είπε...

Πανέμορφα τα φακελάκια !
Πάντα τυχερή!

Έφη είπε...

Πάντα τυχερή, Ιωάννα!!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ κορίτσια!!! :))))))))

Κατερίνα είπε...

Πολύ όμορφα!!πάντα τυχερή!!!

Ioanna Evans είπε...

είναι όντως πανέμορφα!!!! και μοσχοβολάνε λεβάντα!!!!!!!! :)))

Ειρήνη είπε...

Υπέροχα τυχερούλα!!! :))

Ioanna Evans είπε...

:))))))
thank you!! thank you!!

love2love είπε...

συνονοματη να τα χαρεις και παντα τετοια να εισια καλα

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!! :)))))))

Θέκλα είπε...

εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή στην ζωή σου!

Ioanna Evans είπε...

Θέκλα μου σε ευχαριστώ!!!! καλώς ήρθες στην παρέα!!!!!! :)))