Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

ΨΗΦΙΔΕΣ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΟΠΕΤΡΑ!

Αρχικά, δεν έχω λόγια να σας πω πόσο χαρούμενη είμαι που έφτασα τους 70  αναγνώστες!!!!!! Δεν πίστευα ποτέ ότι θα ξεπερνούσα τους 20... 
Χίλια ευχαριστώ σε όλους!!!!!!


Στο δημιουργικό κομμάτι τώρα, σήμερα άρχισα σιγά σιγά να βγάζω τα καλοκαιρινά υλικά απ'τα κουτιά μου.. Και σίγουρα αυτές οι ψηφίδες με τα υπέροχα χρώματα είναι must για να τραβάμε τα βλέμματα και να κλέβουμε τις θετικότερες εντυπώσεις!! 
Το πρώτο σκουλαρικάκι της φετινής ''ψηφιδωτής'' σεζόν είναι σε χρώμα πράσινο ανοιχτό !! Είναι διακοσμημένο με chips φεγγαρόπετρας, με γυάλινες μικρές χάντρες και μεταλλικά στοιχεία σε χρώμα χρυσό!! 
Τα fish hooks είναι χειροποίητα! Χρησιμοποίησα σύρμα ορείχαλκου!









14 σχόλια:

Magdalene B. είπε...

μου θυμίζεις πως ένιωθα όταν έκανα το μπλογκ!έλεγα θα έχω κανέναν αναγνώστη?η μόνη μου θα τα βλέπω?όταν πήγαν 50 είπα, εντάξει μια χαρά και άλλοι να μη μπούνε δε πειράζει!!!σου εύχομαι να τους χιλιάσεις!
Τα σκουλαρίκια σου είναι πανέμορφα για άλλη μια φορά, και το πράσινο μου αρέσει πολύ!

Ειρήνη είπε...

Είναι πανέμορφα!!Ο συνδυασμός πράσινο με χρυσό είναι φοβερός!!Και εκτός αυτών,λατρεύω τις φεγγαρόπετρες!!
Φιλιά!!

Ioanna Evans είπε...

Μαγδαληνή μου,έτσι ακριβώς! Και με τους 20 ήμουν ευχαριστημένη! Χιχι! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Χαίρομαι που σ'αρέσουν τα σκουλαρίκια!

Ioanna Evans είπε...

Ειρήνη μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Φιλιά! :))

Κατερίνα είπε...

Πολυ όμορφα!!!!Τελικά όλες το ίδιο συναίσθημα όταν μεγαλώνει η παρέα...εγώ ούτε που το φανταζόμουνα..:-)

Ioanna Evans είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!! :))

Μarianna είπε...

Πολύ όμορφα και τέλειος συνδυασμός!!

Ioanna Evans είπε...

Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!! :))))

Ολυμπία είπε...

Πάρα πολύ καλά είναι τα σκουλαρίκια και αυτό το πράσινο είναι εκπληκτικό όπως και το δέσιμο που τους έχεις κάνει ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Ioanna Evans είπε...

Ολυμπία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ioanna είπε...

τι όμορφα και κομψά! το πως μ'αρέσει η φεγγαρόπετρα σε κόσμημα, δεν μπορείς να φανταστείς! και τα προηγούμενα με τη λάβα πολύ ωραία! έψαξα και εγώ να βρω χάντρες από λάβα σε γαλάζιο, αλλά δεν μπόρεσα! να τους χιλιάσεις!!! καλημέρα!

Ioanna Evans είπε...

Ιωάννα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! χαίρομαι που σ'αρέσουν!!! :))))

Valavani είπε...

Aυτά τα σκουλαρίκια όπως και τα μπλέ με τρελένουν!!!

Ioanna Evans είπε...

Valavani μου, όλα τα χρώματα ψηφίδες είναι πολύ όμορφα!!! ευχαριστώ πολύ!!! :))))