Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

ΠΕΜΠΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Στην πέμπτη συνάντηση στο σεμινάριο διακοσμητικών τεχνικών & ζωγραφικής της Αναστασίας Κασιάδη ασχοληθήκαμε με διακοσμητικές βελονιές στη ραπτομηχανή και ράψιμο απλικέ!! Αυτό σημαίνει πως επιλέξαμε το σχέδιο που θέλαμε να ζωγραφίσουμε σε μπλούζα ή σε οποιοδήποτε ύφασμα (τσάντα, παπούτσια..) και μετά ντύσαμε κάποιο τμήμα του σχεδίου με ύφασμα!!!

Εγώ προσωπικά παρέμεινα στο mood με τις νεράιδες, όμως αυτή τη φορά προτίμησα τη διάσημη Tinkerbell , την παρέα του Peter Pan! Αυτό που έντυσα με ύφασμα είναι το πράσινο φουστανάκι της, όμως επειδή ήταν λίγο μικρό για τη ραπτομηχανή, το έραψα στο χέρι!!! Ελπίζω να σας αρέσει!!!







12 σχόλια:

Chris είπε...

Πολύ όμορφη!
Καλημέρα! και καλό σ/κ!

υ.γ. αν δεν θες την λεκτικη επαλύθευση βγάλτη είναι μπελάς^^

Φιλάκια!

foufoula89 είπε...

ΟΜΟΡΦΗ...ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΒΑΛ. ΣΤΟ ΛΟΓ.....ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

Magdalene B. είπε...

ΩΩΩΩΩ ΜΠΡΑΒΟ!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!

Ioanna Evans είπε...

Χριστίνα,foufoula και Μαγδαληνή ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!! :)
Καλό Σαβ/κο σε όλους!!!!

Νίκη είπε...

Τα μπλουζάκια σου όλα είναι τέλεια, κι αυτό ακόμα παραπάνω! Ημικρή μου ήδη μου τη ζήτησε, θα βρω δουλειά- όχι ότι δε μ' αρέσει βέβαια..

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!!! και εσένα και τη μικρή σου κόρη!!! Στις εικόνες του google έχει αρκετές εκδοχές της Tinkerbell αλλά και άλλων νεράιδων!!!! Ρίξε μια ματιά!!!!

Ειρήνη είπε...

Ιωάννα μου είναι πολύ πολύ όμορφη!!!
Φιλιά!

Ioanna Evans είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!!!! φιλά!!!!!!

cibus♥I είπε...

Μπράβο, πανέμορφη!!!
Και η ιδέα για το ραμμένο στο χέρι φορεματάκι super!
Καλό Σ/Κ!=)

Ioanna Evans είπε...

cibusI ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! χαίρομαι απίστευτα που σας αρέσει παιδιά!!!!! :))

Κατερίνα είπε...

Είναι πολύ όμορφη!!Μου αρέσει και το σχέδιο αλλά και η τσαχπινιά με το ύφασμα στο φορεματάκι της Τινκερμπελ!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!! ναι,ναι, άφηνα το ύφασμα για να φαίνεται ότι είναι το σώμα της!!! χαχα!