Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΟΥ!

Γεια χαρά σε όλους!

Μετά την πρόσκληση της Έφης αποφάσισα να πάρω μέρος και εγώ στο παιχνίδι που κυκλοφορεί σ' όλα τα blogs και να μοιραστώ μαζί σας 7 μυστικά μου!!! Από το πρωί σκέφτομαι να τα βρω βέβαια... Δυσκολεύτηκα λίγο η αλήθεια είναι, αλλά ήρθε η ώρα!   
Ξεκινάω λοιπόν...

  •  Το κρεβάτι μου είναι κολλητά στον τοίχο, οπότε το βράδυ για να με πάρει ο ύπνος πρέπει οπωσδήποτε να ξαπλώσω στο πλάι με το πρόσωπό μου στον τοίχο. Αν ξαπλώσω αντίθετα, περνάνε οι ώρες και το μάτι μου δεν κλείνει με τίποτα...
  •  Στο σεισμό που έγινε στην Πάτρα στις 8/6/2008, ήμαστε μόνες στο σπίτι με την αδερφή μου, κάτω από το τραπέζι της κουζίνας για προστασία και θυμάμαι ότι είχα κλείσει τα μάτια μου και δεν περίμενα ότι θα τα ξανάνοιγα...  Δεν έχω φοβηθεί περισσότερο στη ζωή μου! Φυσικά, τα χέρια μας μετά ήταν ματωμένα απ' τα γυαλιά που βλέπετε...

  • Για να αλλάξουμε κλίμα, το χειμώνα λατρεύω να βλέπω τη βροχή απ' το παράθυρο! Και το καλοκαίρι μ' αρέσει να περπατάω στην άμμο και να μαζεύω κοχύλια!
  • Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το γαλάζιο και το μωβ! Αν και όλα τα χρώματα όμορφα είναι!
  • Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι να μην μπορώ να πάρω ανάσα...
  • Λατρεύω όσο τίποτα άλλο τον 1 χρόνου και 5 μηνών κούκλο γαλανομάτη ανιψιό μου, που ακούει στο όνομα Αλέξανδρος!
  • Πάντα μου άρεσε το βιολί σαν ήχος αλλά και σαν όργανο γενικά και χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ που αποφάσισα και ξεκίνησα μαθήματα πριν 1,5 χρόνο!!! Η δασκάλα μου φυσικά παίζει μεγάλο ρόλο στη χαρά αυτή! Είναι τρομερή!!!
Ουφ, αυτά ήταν! Αλλά μην τα πείτε πουθενά ε!!! Μεταξύ μας είπαμε! Δε νομίζω ότι έχει μείνει κάποιος να προσκαλέσω... Όποιος θέλει βέβαια μπορεί να συμμετάσχει στο παιχνίδι των 7 μυστικών!



6 σχόλια:

Έφη είπε...

Είναι πολύ αισιόδοξο το ότι αποφάσισες να μάθεις βιολί.
Εγώ λατρεύω τον ήχο του μαντολίνου, αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμη...
Λες;;;

Ioanna Evans είπε...

ναι!!! εννοείται!!! εμένα μου έλεγαν είμαι μεγάλη για βιολί και δε θα τα καταφέρω..πρέπει να είναι κάποιος μικρός για να συνηθίσει το χέρι και τέτοια.. αλλά η θέληση μου είναι πιο δυνατή!!!!! μια χαρά έμαθα και τις νότες και όλα!!!! σίγουρα δοκίμασε το!!!!! για να ξέρεις εσύ η ίδια αν μπορείς να το κάνεις!!! θα μείνεις με την περιέργεια???? :)))

Ειρήνη είπε...

Αυτά κι αν ήταν μυστικά!!
Έχω κι εγώ το θέμα με το κρεβάτι κ τον τοίχο..Υπάρχουν κι άλλοι τελικά!
Υπέροχο το βιολί,μπράβο που ξεκίνησες!
Φιλιά!

Ioanna Evans είπε...

:))))))

Ολυμπία είπε...

Ax!κοριτσάκι είναι επώδυνη εμπειρία αυτή του σεισμού ελπίζω να μην έχει αφήσει τραύματα!Το βιολί είναι το ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ μου όργανο και βέβαια το δυσκολότερο όλων σε θαυμάζω που έχεις τέτοια θέληση!!!!Φιλάκια!

Ioanna Evans είπε...

με το σεισμό μια χαρά! η πάτρα είναι συνηθισμένη έτσι κι αλλιώς,πλέον τον απομυθοποίησα!χαχα, το βιολί ναι! είναι μια γλύκα!!!!!
:))) καλή αυριανή σε όλους!!!! περιμένω τη λαγάνα πως και πως!!!