Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011

ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ... ΨΗΦΙΔΩΤΟ!

8 σχόλια:

cibus♥I είπε...

Πανέμορφο!=)
Αγαπημένο χρώμα το μωβ!

Έφη είπε...

Από τι υλικό είναι οι ψηφίδες;
Τις αγόρασες έτοιμες ή τις έφτιαξες;
Και με τι τις κόλλησες;
Χαχαχα!
Δε ρωτάω και τίποτις!

Είναι όμως καταπληκτικό!
Και μου αρέσει πολύ το ψηφιδωτό γενικά!

Ioanna Evans είπε...

Έφη μου, τις ψηφίδες τις αγόρασα, είναι κεραμικές, και τις κολλάς στη βάση του δαχτυλιδιού με ειδική κόλλα για ψηφίδες! Τις έχω πάρει απτην Λένα, ρίξε μια ματιά εδώ!!!

http://www.dimiourgise.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=184&Itemid=1

Έφη είπε...

Σ' ευχαριστώ!

Ολυμπία είπε...

Ιωάννα είναι φανταστικά και τα δύο και το τετράγωνο και το στρόγγυλο ,γράφω εδώ γιατί εδώ μου άνοιξε link ,ΌΠΩς και να έχει μου αρέσουν πολύ αλλά και η φωτογράφηση είναι εξαιρετική!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Ολυμπία!!!!!! το γλαστράκι στο μπαλκόνι μου ,έγινε το φόντο!!! χαχα!

Mariana είπε...

Τέλειο!!

Ioanna Evans είπε...

ευχαριστώ πολύ Μαριάννα!!!!!!!!!!!